  • 111. Data: 2009-10-28 22:55:15
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mikolaj Tutak" hcaf63$dm1$...@n...news.neostrada.pl

    > Najfajniej jest jak co drugie dziecko w szkole jest ubrane juak kurwa albo alfons.
    Wtedy jest ziomalsko kool i wogóle wypas.

    Nie żebym czepiał się do logiki tego ubioru, ale jakoś tak...
    Co drugie albo czy co drugie i? Bo zasadniczo, ;) jeśli i,
    to mamy w tej klasie po prostu połowę kurew i połowę alfonsów...
    A jeśli albo -- to nie wiem.

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 112. Data: 2009-10-28 23:01:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mikolaj Tutak" hcaekg$fuq$...@a...news.neostrada.pl

    > Byłeś kiedyś np. w filharmonii czy dyrygenta widziałeś tylko na wikipedii?! Jakoś
    na ileśtamnaście koncertów nigdy nie widziałem
    > _żadnego_ dyrygenta czy muzyka niechlujnie lub niestosownie ubranego. Takie są
    wymagania "wejsciowe" i to tak oczywiste, że nikt o
    > tym nie mówi i nie ma to nic wspólnego z wybitnością...

    A widziałeś dyrygenta mniej schludnie ostrzyżonego?
    Ja tak. :) I dodawał mi otuchy, gdyż ja też nie bywałem ostrzyżony. :)

    Wiele lat później także mi dodał otuchy, bo kiedyś ośmieliłem się
    i powiedziałem, a nawet napisałem w Usenecie, że białostocka
    filharmonia od strony akustyki jest bardzo dobra i mnie wyśmiano,
    zaś ten dyrygent (nie do końca ostrzyżony schludnie) potwierdził
    moją opinię w czasie swego koncertu dawanego na Plantach... :)
    Dodał wówczas, że nie każde polskie miasto ma tak dobrą filharmonię. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 113. Data: 2009-10-28 23:05:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mikolaj Tutak" hcadq0$e6t$...@a...news.neostrada.pl

    > To nie ma zwiazku z profesjonalizmem, tylko brakiem kultury. Nie jest istotne czy
    to jest fotograf, ksiądz, szofer czy wujek
    > Stefan - pewne standardy powinno się zachowywać, chodzby z szacunku dla pary
    młodej.

    A można przyjść w czyściutkich, białych spodniach Levisa, czyściutkich
    białych butach Reeboka i czyściutkiej białej koszuli bawełnianej za
    5 złotych? :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 114. Data: 2009-10-28 23:18:30
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 28 Paź, 12:40, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > A ja już jakiś dłuższy czas temu czytałem jak to nasze stare pokolenie
    > prawdziwych krawców podbija Anglię.
    Średnie.
    Co do
    > materiału to też się mijasz z prawdą bo obecnie jedynym ograniczeniem
    > jest pieniądz a za PRL różnie z tym bywało.
    Wiesz ile kosztuje wznowienie produkcji materiału wg technologii
    sprzed ponad 50 lat ??
    Dla uszycia jednego , no może kilku ubrań ( to nie są stricte
    garnitury).
    Kolejny pozytyw to fakt że
    > nie brakuje młodych zdolnych ludzi którzy chcą przejąć tajniki świetnego
    > rzemiosła co obecnie zaczyna być podciągnę do rangi sztuki. Ceny dobrego
    > garnitury szytego na miarę zaczynają się z tego co pamiętam od dwóch,
    > trzech tysięcy
    I bardzo mnie to cieszy bo też czasami garniak zakładam. No może
    niezupełnie garniak , ale coś w ten deseń.

    . Faktycznie biorąc pod uwagę ceny ze straganu to drożyzna
    > ale porównując do jakiegoś tam Hugo Bossa szytego w Chinach z jakimś tam
    > widzimisi rozmiarówki to jest to taniocha.

    Nie da się zaprzeczyć.
    Pozdro Marcin

  • 115. Data: 2009-10-28 23:20:41
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 28 Paź, 00:48, "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> wrote:

    > nazwa? :)

    Ech nie.:)
    Pozdro Marcin

  • 116. Data: 2009-10-29 11:27:28
    Temat: Re: [OT] Re: Litosci!!!!
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Mario" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mało mnie to obchodzi. Rejestracje mają stoliczne, mogą być nawet z
    > Wałcza czy Czaplinka, ale warszawskie firmy leasingowe wynajęły im
    > samochody ;-)

    no ale sam to sobie wyjaśniłeś "warszawskie firmy leasingowe wynajęły
    im samochody". Co oznacza że nie są waszawiakami, więc Twoja opinia na
    temat MIESZKAŃCÓW tego miasta jest chybiona. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 117. Data: 2009-10-29 13:22:35
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    >
    > A można przyjść w czyściutkich, białych spodniach Levisa, czyściutkich
    > białych butach Reeboka i czyściutkiej białej koszuli bawełnianej za

    a dla kontrastu dojechać czarnym matowym Golfem w dieslu ;) oczywiście
    po głębokim tuningu ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 118. Data: 2009-10-29 13:30:04
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Mario pisze:

    > no ale sam to sobie wyjaśniłeś "warszawskie firmy leasingowe wynajęły
    > im samochody". Co oznacza że nie są waszawiakami, więc Twoja opinia na
    > temat MIESZKAŃCÓW tego miasta jest chybiona. :-)

    Co Wy się tak czepiacie tych napływowych, weźcie taki Nowy York, co
    wszyscy to rdzeni mieszkańcy? Sprawa wygląda tak że ludzie są bardzo
    różnorodni i z chamstwem się ma do czynienia bez względu na szerokość i
    długość geograficzną. To byłoby cudowne omijać taką Warszawę z daleka i
    mieć tylko do czynienia z mentalną elitą, ale tak niestety nie jest.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 119. Data: 2009-10-29 13:32:42
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > no ale sam to sobie wyjaśniłeś "warszawskie firmy leasingowe wynajęły im
    > samochody". Co oznacza że nie są waszawiakami, więc Twoja opinia na temat
    > MIESZKAŃCÓW tego miasta jest chybiona. :-)

    Moja opinia dotyczy przyjeżdzających do mojego, używających rejestracji z
    Twojego. Nie mam możliwości dokładnego analizowania skąd dokładnie pochodzi
    idiota parkujący na pasie zieleni, wymuszający przejazd czy zajeżdżający.
    Fakt, uogólnienie, ale zrozumiałe i dobrze postrzegane przez reszte kraju
    ;-)
    Druga połowa ma rejestracje z Poznania, i jakoś nie maja analogicznych
    zwyczajów. Wniosek - musi to być jakiś specjalny dobrór, według klucza przy
    udzielaniu lesaingu. Pytanie tylko o ten klucz ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 120. Data: 2009-10-29 16:24:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" hcc4ur$b4n$...@n...onet.pl

    > a dla kontrastu dojechać czarnym matowym Golfem w dieslu ;) oczywiście po głębokim
    tuningu ;).

    Golfy chyba nie mają szyberdachów... Dla mnie samochód bez namiastki
    otwieranego dachu nie ma sensu. Poza tym Golf ma mały rozstaw osi.
    Dlatego wybrałem Focusa, a że w salonie Forda mnie nie chcieli
    lubić, więc poszedłem do Volvo i teraz mam opętany samochód. :)

    -=-

    Kiedyś uważałem, że skórzane rękawiczki kosztujące 100 złotych są
    tanie a jeżdżenie samochodem drogie. Dziś uważam, że jeżdżenie
    samochodem jest tanie a skórzane rękawiczki kosztujące 15 złotych
    są drogie.

    Ciekawe, czy samochody z Chin będą 10 razy tańsze niż obecnie sprzedawane.
    Fajnie by było kupić nowe autko za dychę. :) Ileż to radochy, gdy człek
    kupi rękawiczki skórzane za 15 złotych (mogąc przebierać w kolorach
    i ,,fasonach'') koszule bawełniane po 5 złotych, spodnie po 8 złotych,
    czy japońskiej produkcji (najlepsze na świecie) akumulatorki AAA
    Sanyo Eneloop po 6 złotych z groszami. ;) No dobra -- z akumulatorkami
    może jest inaczej niż z koszulami, ale też są tanie, zważywszy, że to hajend. :)

    -=-

    Golf jest samochodem kompaktowym. Już raczej należałoby przyjechać Passatem. ;)
    Łomatko... Ileż ja się naczytałem o kompaktowości samochodów typu S40, Focus czy
    Golf...
    Dla mnie to cudo -- szkoda, że nie mogę jeździć. Mam nadzieję, że wkrótce oskrzela
    dostaną orgazmu... Znaczy -- dojdą... E... Dojdą siebie -- chciałem napisać...

    Canon 450 D też dla mnie jest świetnym aparatem fotograficznym.
    Gdyby tak jeszcze jakieś szkiełka. :) IS 70-300 nie jest może
    pomyłką doskonałą, :) ale raczej pomyłką. Inna sprawa, że im
    dłużej nim pstrykam, tym mam lepsze efekty. Czyżby obiektyw nauczył się Czegoś? ;)

    Marzy mi się siódemka? Chyba nie. Raczej szkła. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'