  • 101. Data: 2009-10-27 22:50:06
    Temat: Re: Litosci!!!!
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 27 Paź, 23:32, "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> wrote:

    > możesz - z ciekawości - powiedziec coś więcej o tym dziele sztuki i dlaczego
    > taki skomplikowany?

    Po pierwsze specyficznie tkany materiał. Po drugie krój raczej
    przylegający , ale pozwalający
    na pełną swobodę ruchów ramionami , przy pochyleniu w przód nic nie
    jedzie do góry..kwestia podkrojenia pod pachami i konstrukcji pleców
    wdzianka.
    I jeszcze pewnie 1000 innych detali znanych tak naprawdę tylko tym
    trzem starcom.
    pozdro Marcin

  • 102. Data: 2009-10-27 23:48:50
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > wdzianka.
    > I jeszcze pewnie 1000 innych detali znanych tak naprawdę tylko tym

    nazwa? :)

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 103. Data: 2009-10-28 11:40:44
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    d...@v...pl pisze:
    > I jeszcze pewnie 1000 innych detali znanych tak naprawdę tylko tym
    > trzem starcom.

    A ja już jakiś dłuższy czas temu czytałem jak to nasze stare pokolenie
    prawdziwych krawców podbija Anglię. Otwierają tam swoje
    przedstawicielstwa i miażdżą konkurencje jakością i ceną usługi. Co do
    materiału to też się mijasz z prawdą bo obecnie jedynym ograniczeniem
    jest pieniądz a za PRL różnie z tym bywało. Kolejny pozytyw to fakt że
    nie brakuje młodych zdolnych ludzi którzy chcą przejąć tajniki świetnego
    rzemiosła co obecnie zaczyna być podciągnę do rangi sztuki. Ceny dobrego
    garnitury szytego na miarę zaczynają się z tego co pamiętam od dwóch,
    trzech tysięcy. Faktycznie biorąc pod uwagę ceny ze straganu to drożyzna
    ale porównując do jakiegoś tam Hugo Bossa szytego w Chinach z jakimś tam
    widzimisi rozmiarówki to jest to taniocha. Jak ktoś chce poszukać
    artykułu to jest taka seria artykułów w Angorze przedstawiająca ciekawe
    postacie oraz branże z polskiego biznesu.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 104. Data: 2009-10-28 16:44:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof Sordyl" 4ae75423$...@n...home.net.pl

    > no przecież zarabiają, nie znam takich co pracują na slubach
    > charytatywnie, a ty ?

    Ja nie jestem fotografem. Ponadto mam kościelny zakaz zarabiania w ogóle.
    Mogę tylko rozdawać, czego nie czynię. :) Zapewne będę potępiony z tego
    powodu, ale im mniej daję na Kościół itp. instytucje, tym hojniej mi Bóg
    błogosławi. Ostatecznie życie bez zarobków nie jest wcale złe... ...o ile
    rzecz jasna starcza na ubranie, na szkła, na jedzenie, na inne rozrywki, ;)
    w tym i na wakacje czy panienki...

    Niestety na panienki i na wakacje brakuje. :) Co gorsza -- mam całkiem
    nowy samochód (z lutego br.) który domaga się panienek -- bojąc się go,
    muszę jeździć starym, ;) co jest nawet przyjemne o tej porze roku, gdy
    nie ma potrzeby włączania klimatyzacji.

    Nowy samochód wyznał, iż przebaczył mi brak skóry na siedzeniach,
    ale na brak panienek nie zgadza się... Jak się okazało, skórzane
    siedzenia są po to, aby panienki mogły siadać na nie gołymi pupami. :)

    Qrdeaux... Czego to się człowiek nie dowie od swego samochodu...

    -=-

    Zarabiałem na zdjęciach ze 25 lat temu. Nawet całkiem nieźle. :)
    Rok temu mógłbym pstrykać po złotówce, teraz chyba bym nie chciał
    po złotówce... :) Pięć to za drogo, złotówka za fotkę to za tanio. :)
    Ale i tak nie mam zbytu, nawet na takie po złotówce. :)

    -=-

    Mam ochotę pstryknąć akcik i liczę się z tym, że być może nie tylko
    kupię w tym celu obiektyw lub (co gorsza) obiektywy, statywy, szmaty
    czy kartony na tło, lampy itp., ale że być może poświęcę na ten cel
    cały aparat :) (migawka nie jest wieczna) i całą masę czasu...
    I oczywiście całą masę pieniędzy... (choć modelce nie dam ani grosza)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 105. Data: 2009-10-28 17:42:37
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 28 Paź, 17:44, "Eneuel Leszek Ciszewski" l

    > Ja nie jestem fotografem. Ponadto mam kościelny zakaz zarabiania w ogóle.
    > Mogę tylko rozdawać, czego nie czynię. :) Zapewne będę potępiony
    -------
    Bedziesz potepiony za niezarabianie. Nie mozesz byc potepiony za
    rozdawanie,
    poniewaz niezarabiajac, nie jestes rozrzutny.
    Gdybys zarabial, musialbys pomnazac dochody, co jest mile Bogu.
    Amen.
    Pozdrawiam StaM

  • 106. Data: 2009-10-28 19:15:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "StaM" a...@d...goog
    legroups.com

    > Ja nie jestem fotografem. Ponadto mam kościelny zakaz zarabiania w ogóle.
    > Mogę tylko rozdawać, czego nie czynię. :) Zapewne będę potępiony
    -------

    : Bedziesz potepiony za niezarabianie.

    Jakbym słyszał samego Boga!!!
    (będę próbował Go/Boga udobruchać wspomnianym akcikiem,
    jeśli/o_ile mi uda się go/akcika/akcik ustrzelić)

    Akt to żywotna bestia czy nieżywotna?
    Chodzi mi o zaklinanie, to znaczy -- o deklinację, o gramatykę... ;)

    : Nie mozesz byc potepiony za rozdawanie,

    Ale tu już jest inaczej... Rozdawnictwo to grzech...
    IMO cięższy niż niezarabianie. :)

    : poniewaz niezarabiajac, nie jestes rozrzutny.

    nie zarabiając

    : Gdybys zarabial, musialbys pomnazac dochody, co jest mile Bogu.

    Miłe?... Mało powiedziane! Gdy nie pomnażam, Bóg mnie wyrzuca tam,
    gdzie jest ciemność, płacz, zgrzytanie zębów... A gdy pomnażam,
    daje mi więcej i więcej... Gdy z talentu mam 10 talentów, dostaję
    10 wiosek w nagrodę, a gdy zakopię talent -- zostanę bezwzględnie
    potępiony...

    : Amen.
    : Pozdrawiam StaM

    Zdrowia nigdy dosyć. :) Gwoździe z płuc mi wypadły, ale gdybyż tak
    ktoś jeszcze wyjął mi noże z nerek... Cholernie boli, gdy się ruszam... :)

    Też życzę zdrówka. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 107. Data: 2009-10-28 21:39:00
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Pszemol wrote:

    > Piotrze, a jak dyrygent idzie przed orkiestrę pracować to jaki jest
    > dla niego strój roboczy? Strój roboczy ustala się stosownie do
    > pracy którą się wykonuje... Jak fotografujesz jelenie w lesie to
    > się zlewasz z otoczeniem w kurtce moro i spodniach camo...
    > Jak idziesz jako fotograf na jakąś galę i wszyscy są w garniturach
    > i sukienkach z gołymi plecami to chyba oczywiste jest że nie
    > przyjdziesz w podartym swetrze i brudnych trampkach ?
    > To jest zwyczajnie nieprofesjonalne buractwo.

    To nie ma zwiazku z profesjonalizmem, tylko brakiem kultury. Nie jest
    istotne czy to jest fotograf, ksiądz, szofer czy wujek Stefan - pewne
    standardy powinno się zachowywać, chodzby z szacunku dla pary młodej.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 108. Data: 2009-10-28 21:40:03
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Akarm wrote:

    > O co chodzi z tym ubieraniem?
    > W co należy ubrać np. trampki, zakłada im sie jakieś koszulki?
    > Co to za nowa moda, możecie mnie oswiecić?

    Normalnie bierzesz trampki i ubierasz żeby nie zmarzły ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 109. Data: 2009-10-28 21:53:08
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    StaM wrote:

    > ...a dyrygent schludnie ostrzyzony, i nie musi byc wybitny.
    > Paranoja.

    Byłeś kiedyś np. w filharmonii czy dyrygenta widziałeś tylko na wikipedii?!
    Jakoś na ileśtamnaście koncertów nigdy nie widziałem _żadnego_ dyrygenta czy
    muzyka niechlujnie lub niestosownie ubranego. Takie są wymagania "wejsciowe"
    i to tak oczywiste, że nikt o tym nie mówi i nie ma to nic wspólnego z
    wybitnością...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 110. Data: 2009-10-28 21:54:19
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    StaM wrote:

    > Zapomnielem dodac...a dzieci w mundurkach szkolnych.Koniecznie.

    Najfajniej jest jak co drugie dziecko w szkole jest ubrane juak kurwa albo
    alfons. Wtedy jest ziomalsko kool i wogóle wypas.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj