  • Data: 2009-03-17 21:16:33
    Temat: Re: [OT]Re: Jakie są teraz fajne kompakty?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł W." <p...@p...onet.pl> napisał:

    >[...]
    > To ja wykorzystam sytuację i się zapytam - może wiesz - czy takie
    > rzeczy(wczytywanie starych, zeskanowanych map i nawigacja z ich
    > wykorzystaniem) da się zrobić dla PDA z zewnętrznym GPS, czy to tylko
    > funkcjonalność Garmina???
    >[...]

    Na Garminach nie uruchomisz zeskanowanych map - te odbiorniki używają map
    wektorowych (najnowsze Colorado i Oregon mają możliwość uzywania rónież
    rastrów, ale niestety sam takich rastrów nie zrobisz). Jesli chcesz używać
    map rastrowych potrzebujesz PDA z odpowiednim oprogramowaniem - np. Ozi
    Explorer. A uzycie PDA nie oznacza konieczności kozrystania z zewnętrznego
    gps-a - istnieje wiele modeli PDA z wbudowanym gps-em. Problemem może być w
    nich autonomiczność - czas pracy między ładowaniami akumulatora nie
    przekracza zwykle kilku godzin.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)