  • Data: 2009-03-17 21:26:48
    Temat: Re: [OT]Re: Jakie są teraz fajne kompakty?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant pisze:

    > Wręcz odwrotnie - Garmin tak praktycznie nie potrafi. Zresztą w ogóle
    > Garmin mnie wkurzył tej zimy i na grupie gps wyżaliłem się (i zrobiłem
    > akcję - turystyczny gps z nawigacji z... Biedronki. Jutro tam zresztą
    > będę opisywał testy takowego, chodzi ponad 9 godzin na bateriach aa i w
    > ogóle jest super, a kosztuje 200zł)

    Kiedyś takiego szukałem. W końcu poszedłem na kompromis(chodzi o sam
    dataloger) - chodzi do 25 godzin i działa na bateriach Nokii - tych
    starszych. Niestety ładuje się przez port USB, ale zawsze wiem, że mogę
    przełożyć akumulator do Nokii i podładować. :)

    Marek Wyszomirski pisze:
    > Problemem może być w
    > nich autonomiczność - czas pracy między ładowaniami akumulatora nie
    > przekracza zwykle kilku godzin.

    Z tym też nie mam problemu. Co prawda mam dość prądożernego Della Axim
    x51, ale mam do niego zamiennik - 2x pojemniejszą baterię (2x bez
    ściemy, bo jest też 2x grubsza i potrzebuje własnej przykrywki, bo
    oryginalna oczywiście nie pasuje - chodzi długo, chociaż nie sprawdzałem
    jak długo dokładnie. Jedyna jego wada to to, że bez podświetlenia ekranu
    nic na nim nie widać. Musi być choćby minimalne podświetlenie od tyłu.
    Ale też nie muszę się non stop w niego wpatrywać. ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.