  • Data: 2009-03-17 21:26:32
    Temat: Re: Jakie są teraz fajne kompakty?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gil pisze:

    > No i załujesz, że po nocach wracałeś?
    > Czyli po prostu teraz chcesz wyeliminować ryzyko, niespodzianki i przygodę.
    > Twój wybór. Każdy sie starzeje i robi się wygodny. To jest największy
    > stereotyp GPS a nie te którymi mnie obrzucałeś.

    15 godzin w przemoczonym ubraniu przy -20 stopniach to nie jest przygoda
    tylko debilizm. Zresztą i przy -5.
    Za czasów map papierowych nie chodziłem po prostu w taką pogodę. Teraz
    najbardziej lubię chodzić w zimie, we mgle i gdy leje, bo można robić
    najfajniejsze zdjęcia, których nikt nie robi i przede wszystkim można
    mieć samotność syberyjskiej tajgi 50 km od Krakowa.

    A w ogóle Twoje argumenty są zupełnie nie trafione, bo ja akurat nie mam
    nic przeciwko tym wszystkim wynalazkom i z politowaniem patrzę na
    ''tylko żelatyna'', '' tylko papier'' i ''żadnych komórek''. Jestem
    wygodny, bo szkoda życia na głupie zasady.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl