  • Data: 2009-03-18 06:28:56
    Temat: Re: Jakie są teraz fajne kompakty?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gil pisze:
    > Juz nie chce mi sie nic pisać ale jak widzę te ekstremalne sporty przy -20 stp
    > w 15 godz po polskich górach to się usmiecham.

    Ale ja nie uprawiam ekstremalnych sportów. Nie cierpię tego określenia.
    Chodzę sobie po prostu sam na sam z przyrodą bez celu i żadnego
    zaliczania jakiś tam kilometrów czy co tam się zalicza.

    > Przecież wszędzie masz 3-4 km
    > do chaty aby sie osuszyć.

    Nie te czasy. Chaty obstawione są psem, ogrodzeniem, a na ''szczęść
    boże'' odpowiadają ''ale to jest prywatna posesja''. Nie wszędzie i
    zawsze, ale coraz częściej.

    > Max godzina drogi, dobrze oznaczone na mapie. Możesz
    > nie korzystać ale nie ma żadnego zagożenia. Chyba, że po pijaku takie
    > ekstremalne doświadczenia.
    > Fakt, że w złej pogodzie mało kto chodzi i doświadczenia sa inne. Ale nie
    > przesadzajmy. Może za 10-20 lat też wyrzucisz GPS. A może juz za tydzień
    > wyrzucisz bo ci młodość odbije.
    > I nie chwal się swoimi 30-to km spacerami po Beskidach bo to bajeczka dla
    > kogoś kto sie zna. 40 Km w dzień to juz nie przypadek.
    > No to do zobaczenia na szlaku. Ale koło Jordanowa mnie nie spotkasz.

    ''Jordanowy'' mają tę zaletę, że można tam wyskoczyć na trzy godziny
    decydując się w pięć minut. Nie gardzę małymi górami łażąc czasem i po
    wyższych. A gpsea nie mam zamiaru nigdy wyrzucać w imię głupich zasad -
    trochę mnie nie kręci zespół zachowań dla typowego starzejącego się
    chłopca. Niektórzy jednak potrafią być dojrzalsi (jeszcze jeden stereotyp :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl