  • Data: 2009-03-17 21:29:08
    Temat: Re: [OT]Re: Jakie są teraz fajne kompakty?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł W. pisze:
    > Z tym też nie mam problemu. Co prawda mam dość prądożernego Della Axim
    > x51, ale mam do niego zamiennik - 2x pojemniejszą baterię (2x bez
    > ściemy, bo jest też 2x grubsza i potrzebuje własnej przykrywki, bo
    > oryginalna oczywiście nie pasuje - chodzi długo, chociaż nie sprawdzałem
    > jak długo dokładnie. Jedyna jego wada to to, że bez podświetlenia ekranu
    > nic na nim nie widać. Musi być choćby minimalne podświetlenie od tyłu.
    > Ale też nie muszę się non stop w niego wpatrywać. ;)

    No to właśnie przerobiłem ''Biedronkowca'' (Navia 45) i dziś miał
    chrzest. Komplet bateryjek - pierwszy 9h, następne 6-7 (ładują
    wewnętrzny akumulator). Najważniejsze, że przy tej cenie nie szkoda go,
    jak wpadnie do rzeki to trudno. Jutro zdjęcia i opis zrobię, to wystawię
    tu przy okazji.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl