  • Data: 2009-03-18 06:01:09
    Temat: Re: [OT]Re: Jakie są teraz fajne kompakty?
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:
    > Wręcz odwrotnie - Garmin tak praktycznie nie potrafi. Zresztą w ogóle
    > Garmin mnie wkurzył tej zimy i na grupie gps wyżaliłem się (i zrobiłem
    > akcję - turystyczny gps z nawigacji z... Biedronki.

    Wlasnie mialem o niej wspomniec - wygodna w uzyciu, dopracowana rzecz, w
    dodatku smiesznie tania. Jak dotad (uzywam Navii od blisko roku) jedyna
    "wada", jaka zauwazylem to brak "prawdziwego" wylacznika, przydaloby sie
    tez pare przyciskow, dzieki ktorym wygodniej przekrecaloby sie "kartki"
    przy czytaniu ksiazek. Najlepsze, ze Navie mozna zasilic z USB - pobiera
    wowczas prad nie wiekszy, niz +/-200-300mA.

    k,