  • 1. Data: 2009-02-17 21:26:34
    Temat: Jaki aparat do 1200-1300zl ?
    Od: Jataman <...@g...com>

    Witam,
    przymierzam sie do kupna aparatu cyfrowego, kompaktowego, do uzytku
    rodzinnego. Chcialbym aby owy aparat mogl krecic filmy w dobrej
    rozdzielczosci (minimum 1024x768, 30kl/s), oczywicie z dzwiekiem i bez
    limitu czasowego. Chcialbym zeby nie byl to aparat duzy typu lustrzanka,
    tylko taki zwykly, ktorym zdjecia robi sie metoda 'na zoombie'.
    Przydalaby sie jakas niezla matryca, dobry zoom optyczny i takie
    pierdoly typu stabilizacje obrazu. Nie znam sie dokladnie na tym
    sprzecie, wiec prosze Was o rade,
    pozdraiwam
    Jataman

    ps. dobrze by bylo gdyby aparat odznaczal sie solidnym wykonaniem

  • 2. Data: 2009-02-17 22:01:36
    Temat: Re: Jaki aparat do 1200-1300zl ?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Jataman" <...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie jakas niezla matryca, dobry zoom optyczny i takie pierdoly typu
    > stabilizacje obrazu. Nie znam sie dokladnie na tym sprzecie, wiec prosze

    Jak dla mnie to ty potrzebujesz kamery, aparat kup jakikolwiek ktory ci się
    spodoba reszte kasy na kamerę wydaj

  • 3. Data: 2009-02-18 01:08:32
    Temat: [OT] Re: Jaki aparat do 1200-1300zl ?
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Jataman napisał:
    > Chcialbym aby owy aparat mogl krecic filmy

    Zjadłeś jakieś literki przed "owy" - chodzio o nowy, służbowy, gotowy,
    kolorowy, filmowy, jakiś inny ***owy? Ciężko zrozumieć taki niepełny tekst,
    ludzie mogą mieć wątpliwości i nic nie doradzą.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 4. Data: 2009-02-18 02:02:44
    Temat: Re: [OT] Re: Jaki aparat do 1200-1300zl ?
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zjadłeś jakieś literki przed "owy" - chodzio o nowy, służbowy, gotowy,
    > kolorowy, filmowy, jakiś inny ***owy? Ciężko zrozumieć taki niepełny
    > tekst, ludzie mogą mieć wątpliwości i nic nie doradzą.

    Zjadłeś pytajnik po "owy". Ludzie mogą mieć wątpliwości czy twierdzisz czy
    też pytasz :) Będę również wdzięczny jeśli Wasza nieomylność wyjaśni mi co
    znaczy wyraz "chodzio".
    Pozdrawiam z lekką dozą ironii :)
    Jacek

  • 5. Data: 2009-02-18 05:53:35
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Jataman wrote:
> [...]
    > tylko taki zwykly, ktorym zdjecia robi sie metoda 'na zoombie'.
    > Przydalaby sie jakas niezla matryca, dobry zoom optyczny i takie

    Lumix FX150. Co prawda ma 24fps zamiast 30, ale za to reszta nadrabia z
    nawiazka. "Bardzo dobry" zoom optyczny, stabilizacja, manual i co
    najwazniejsze bdb jakosciowo zdjecia.

    k,

  • 6. Data: 2009-02-18 06:34:16
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Santana napisał:
    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zjadłeś pytajnik po "owy". Ludzie mogą mieć wątpliwości czy twierdzisz
    > czy też pytasz :)

    Chyba niezbyt Wydaje mi się, że dosyć widoczny jest znak zapytania
    postawiony przeze mnie na końcu zdania. Czyżbyś uważał, że wzorem wielu
    usenetowców, winienem postawić kilka sztuk? ;)

    > Będę również wdzięczny jeśli Wasza nieomylność
    > wyjaśni mi co znaczy wyraz "chodzio".

    Tutaj nawet wyjątkowy tępak nie powinien mieć wątpliwości, że zjadłem "ł".
    Różnica jest taka, że przed "owy" można wyjątkowo dużo różnych literek
    wstawić i bardzo wiele wyrazów z nich utworzyć.

    > Pozdrawiam z lekką dozą ironii :)

    Niezbyt trafionej :)

    --
    Pozdrawiam bez żadnej ironii
    Akarm

  • 7. Data: 2009-02-18 07:33:18
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pytasz :) Będę również wdzięczny jeśli Wasza nieomylność wyjaśni mi co znaczy
    Zapomniałeś o kropkach.
    Pozdrawiam z dużą dozą ironii.
    Robert

  • 8. Data: 2009-02-19 14:48:25
    Od: Abece <a...@a...nospam.w.pl>

    Akarm wrote:

    > Zjadłeś jakieś literki przed "owy" - chodzio o nowy, służbowy, gotowy,
    > kolorowy, filmowy, jakiś inny ***owy? Ciężko zrozumieć taki niepełny
    > tekst, ludzie mogą mieć wątpliwości i nic nie doradzą.

    s/owy/ów i będzie ok.

  • 9. Data: 2009-02-19 15:05:04
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    Do tego Panasonica co już ci ktoś polecił, to możesz dodać poniższe:
    Sony Cyber-shot H20
    Canon PowerShot SX1 IS

    Ceny sobie musisz sam sprawdzić, ale w 1300zł powinieneś się zmieścić.
    A na przyszłośc polecam przy tak sprecyzowanych wymaganiach:
    http://www.dpreview.com/reviews/compare.asp