    From: "Akarm" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [OT] Re: Jaki aparat do 1200-1300zl ?
    Date: Wed, 18 Feb 2009 07:34:16 +0100

    Santana napisał:
    > Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zjadłeś pytajnik po "owy". Ludzie mogą mieć wątpliwości czy twierdzisz
    > czy też pytasz :)

    Chyba niezbyt Wydaje mi się, że dosyć widoczny jest znak zapytania
    postawiony przeze mnie na końcu zdania. Czyżbyś uważał, że wzorem wielu
    usenetowców, winienem postawić kilka sztuk? ;)

    > Będę również wdzięczny jeśli Wasza nieomylność
    > wyjaśni mi co znaczy wyraz "chodzio".

    Tutaj nawet wyjątkowy tępak nie powinien mieć wątpliwości, że zjadłem "ł".
    Różnica jest taka, że przed "owy" można wyjątkowo dużo różnych literek
    wstawić i bardzo wiele wyrazów z nich utworzyć.

    > Pozdrawiam z lekką dozą ironii :)

    Niezbyt trafionej :)

    --
    Pozdrawiam bez żadnej ironii