  • Data: 2019-06-10 21:34:24
    Temat: Re: [OT] Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2019 o 20:19, J.F. pisze:

    > Np stawka VAT wynosila 22%, a Tusk podniosl do 23%.
    >
    > To o ile % Tusk podniosl VAT ?

    A co za różnica - tusk to zdrajca i podniósł w chuj i jego wina!
    Z winą tuska trzeba inaczej:

    Tusk robił wina - jako że wiadomo, że tusk to kanalia to robił z soku
    zmieszanego ze spirytem 1/5 spirytu, 1/5 soku reszta woda. Razem dawało
    to moc 19,8 procenta - a wiec bardzo dobry muzgojeb. Ale jak wiadomo
    tusk to nie dość że kanalia i menda, to jeszcze złodziej, więc chrzczony
    spiryt dodawał. Spiryt wcześniej mieszał 1/4 wody 3/4 spirytu. Na ile
    procent czystego alko ojebał tusk suwerena - oto jest pytanie!

    Shrek