  • Data: 2019-06-10 21:21:09
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2019 o 10:08, RadoslawF pisze:

    > To się odnosiło do braku zrozumienia że sondaże trwające kilka
    > godzin daja inne wyniki niż trwające kilkanaście głosowanie.
    > I dorabianie kretyńskich teorii że ktoś się wstydzi na kogo głosuje.

    Akurat czas trwania głosowania nie ma specjalnie znaczenia (w zakresie
    do tych kilkunastu godzin).

    A odnosiłem się do twojej odpowiedzi, ale widzę, że muszę i kontekst
    zacytować

    "> Nie wiem co ty tutaj liczysz, ale jeżeli w exitach 42% powiedziało ze
    > głosowało na pis a finalnie zagłosowało 45% to znaczy ze 7% głosujących
    > na pis nie przyznało się do tego w exitach.

    Nieprawda. "

    To akurat była prawda, a ty się odnośiłeś nie do trwania głosowania a do
    procentów o których mówił twój przedmówaca, a które mylnie wziąłeś za
    punkty procentowe.

    Shrek