  • Data: 2019-06-11 22:08:14
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, June 11, 2019 at 9:39:03 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Mylisz dwa rozne urzadzenia. Deskorolka ma minimalna wartosc uzytkowa a elektryczna
    hulajnoga uzytkowo przewyzsza rower tradycyjny rower. Jesli w przepisach umieszcza
    tak jak sie odgrazaja ze hulajnogami elektrycznymi bedzie mozna legalnie jezdzic
    chodnikami to hulajnogi przebija rowery. Co do rekraacji. Mozna kupic hulajnoge zeby
    stala w kacie ale mozna nia jezdzic na silownie albo co robie na basen. Wystarczy
    niewielka grupa wsparcia i jazda hulajnoga sie nie znudzi. Zeby nie bylo niedomowien.
    Hulajnogi maja sens w centrach duzych miast. Na obrzezach i wioskach sa malo
    uzyteczne. W zyciu tak bywa ze nie wszystko jest dla wszystkich.

    Jak dla mnie roznicy miedzy elektryczna deskorolka a hulajnoga nie ma... Moze
    dlatego, ze w dawnych czasach jezdzilem zwykla deskorolka ;) Dokladnie tak samo da
    sie bezwysilkowo dojechac, ta sama trasa... Rozni sie tylko sterowaniem... Skrety za
    pomoca przechylenia, predkosc/hamowanie pilot w rece

    Ze przebija rowery to dla mnie raczej oczywiste, w niedziele wybralismy sie na
    rowerach (tradycyjnych ;) ) na Skrzyczne i tak na oko 1/3 rowerow jadacych ta sama
    trasa to elektryki... Tylko w jakim celu? Rozumiem emeryta 65+, ale ponizej 50?
    Niestety/stety ;) czlowiek jest tak skonstruowany, ze jakis minimalny poziom wysilku
    jest mocno wskazany. Brak powoduje problemy zdrowotne :( Czyli co kto lubi, mozna
    elektrykiem podjechac na silke ;) lub uprawiac jakies sporty na swiezym powietrzu...