  • Data: 2015-08-25 20:44:53
    Temat: Re: [OT] Okulary neurochirurga
    Od: szod <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-08-2015 o 00:28, sundayman pisze:

    > Rzeczywiście da się założyć 2 soczewki, ale ja nie korzystam, bo to zbyt
    > zniekształca obraz. Korzystam z którejś "środkowej" soczewki,
    > najmocniejsza pojedyncza to też imo za mocna.

    Ja tam nie wiem, ale mam taką właśnie lupę na głowę. Ta "najmocniejsza"
    wcale nie jest zbyt rewelacyjna przy SMD. Ale to może ja mam wymagania,
    a może trafił mi się bubel po prostu. Zresztą wykonanie tandetne do
    bólu. Żeby cokolwiek używać to trzeba porobić przeróbki. Całość lata
    niesamowicie - nie dało się tego skręcić tymi bocznymi nakrętkami. Samo
    opadało na nos. Te szkła też latają na tym zawiasie - są za luźne. Ale
    co się dziwić - jakie pieniądze taki towar.