  • Data: 2015-08-26 23:37:40
    Temat: Re: [OT] Okulary neurochirurga
    Od: szod <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-08-2015 o 08:50, sundayman pisze:

    > Ja w tym pracuje codziennie po parę godz. i jak dla mnie jest OK.
    > No ale co kto lubi jak widać.

    Dodam tylko, że mam tą lupę właśnie z tego linku co podałeś. Tam jest
    lupa podświetlana dwoma LED. Nie wiem czy podświetlenie się faktycznie
    przydaje czy nie, ale mi przysłali taką lupę podświetlaną ŻARÓWKĄ.
    Ciekawe skąd wzięli taki zabytek. Być może przez to jest jakaś felerna.
    Jako że nie mam ochoty i czasu reklamować towaru za ~20PLN po prostu
    więcej nic u nich nie kupię.