  • Data: 2015-08-26 08:50:36
    Temat: Re: [OT] Okulary neurochirurga
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tam nie wiem, ale mam taką właśnie lupę na głowę. Ta "najmocniejsza"
    > wcale nie jest zbyt rewelacyjna przy SMD. Ale to może ja mam wymagania,
    > a może trafił mi się bubel po prostu. Zresztą wykonanie tandetne do
    > bólu. Żeby cokolwiek używać to trzeba porobić przeróbki. Całość lata
    > niesamowicie - nie dało się tego skręcić tymi bocznymi nakrętkami. Samo
    > opadało na nos. Te szkła też latają na tym zawiasie - są za luźne. Ale
    > co się dziwić - jakie pieniądze taki towar.

    No to nie wiem - ja mam 2 szt, kupiłem dla ojca, kolegów chyba jeszcze z
    3 szt.

    Daje się przykręcać normalnie, jedne mają "sztywniejsze" mocowanie
    soczewek inne mniej sztywne, ale w ramach do przyjęcia. A gdyby było za
    słabo, to w 3 sek. można to poprawić lutownicą (ściuchrać plastyk w
    zawiasie).

    Ja w tym pracuje codziennie po parę godz. i jak dla mnie jest OK.
    No ale co kto lubi jak widać.