  • Data: 2015-09-28 21:20:30
    Temat: Re: [OT] Okulary neurochirurga
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-27 o 22:18, szod pisze:

    > A ja kupiłem drugie okulary, podobne do tych poprzednich, ale w
    > komplecie są też pojedyncze okrągłe soczewki. Zakładam jedną 8x i
    > przesuwam na jedno oko. Jest lepiej niż przy poprzednich okularach,
    > zwłaszcza że te nowe mają całkiem skopane te duże soczewki obuoczne.
    > Zniekształcają obraz że hej. Na pojedynczej nawet dobrze się ogląda.
    No właśnie ja mam bez tej pojedynczej soczewki tylko te podwójne, one mają
    skopany rozstaw, jest za mały, efekt jest taki że jak patrzę przez nie
    to mam dwa obrazy które częściowo na siebie zachodzą i oczywiście styk
    nie jest zgodny tylko przesunięty i to sporo, efekt to taki daje że jak
    popatrzy się np na monetę leżącą to okulary wycinają z niej środkowy
    pasek :( do oglądania płytek się to kompletnie nie nadaje.
    Ale podsunąłeś mi pomysł :) rozetnę te soczewki i zobaczę jaki to da efekt.

    --
    Pozdr

    Janusz_K