  • Data: 2014-10-11 10:17:45
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-10 20:42, Piotr Wyderski wrote:

    > A Ty jesz masło, czy margarynę?

    Wybór miedzy znachorem a medycyną *NIE* jest równorzędny.

    > Która opcja teraz jest "zdrowsza"

    Medycyna.

    > bo kilka razy się rekomendacje za mojego życia zmieniały, a Matuzalemem
    > nie jestem? :-)

    *NIGDY* się nie zmieniły w naszym pokoleniu. Mniej więcej od 100 lat
    jesteśmy pewni że medycyna potrafi więcej niż przygłup z ziołami. Mamy
    na to niezliczone dowody.

    > To rzadko są kłamstwa

    "W tym kablu coś osiąga 91% prędkości światła".

    To jest pół prawdy czyli całe kłamstwo.

    "Lepszej jakości kabel ethernetowy powoduje bardziej punktowy bas".

    To jest od razu całe klamstwo.

    >, bo je się mniejszym lub większym nakładem
    > pracy da wykazać

    Nieprawda. Zdecydowanej większości dupereli powtarzanych w gazetach
    audiofilskich nie da się udowodnić. Szczególnie tych ktore zakładają
    wpływ nośnika danych cyfrowych na dzwięk/obraz. Są to kłamstwa
    powtarzane tylko dlatego że czytelnik dokładnie tego spodziewa się po
    gazecie dotyczącej głebokiej wiary. Ba, on płaci by być okłamywanym i
    podświadomie o tym wie. Niemoralne jest że kłamstwa te wchodzą z butami
    w sam środek nauki próbując bełkotem podpierać się pseudo fizyką rodem z
    Łysenkizmu.