  • Data: 2014-10-11 12:19:07
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:786667802.20141011113702@pik-net.pl.invalid...

    > Dla mnie jest to szemrany interes na granicy art. 286 §1. Zdania nie
    > zmienię. Istnieje tylko dlatego, że konsumentom tego badziewia wstyd
    > przyznać, że wydają kupę kasy bez sensu.

    A nie sądzisz, że dobre proszki do prania mogły by kosztować dwa razy mniej
    gdyby firmy nie musiały milionów wydawać na reklamy.
    Sądzę, że taki gość mniej kasy na taki wzmacniacz wydaje bez sensu niż ja na
    proszki (i całą masę innych rzeczy w których cenie siedzi reklama), bo on
    raz, a ja systematycznie.

    Dlatego stawiam tezę, że jeśli ten interes jest szemrany to każdy oparty na
    reklamie jest szemrany.

    A kto zarobił na tym, że nie mogłem oglądać meczy siatkówki. Czyż to nie są
    znacznie bardziej szemrane interesy. Dlaczego im ma być wolno, a zwykłemu
    elektronikowi nie.
    P.G.