  • Data: 2014-10-11 10:41:12
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-10 21:01, Piotr Wyderski pisze:

    > Tu masz konstrukcję profesjonalną z logo Telefunken:
    >
    > http://ljkrakauer.com/LJK/80s90s/telefunkenckt.jpg
    >
    > http://ljkrakauer.com/LJK/80s90s/connections.htm
    >
    > Czym to się różni od wynalazku tego gościa?
    Po pierwsze gościu niczego nie wynalazł, zastosował dobry wzm
    operacyjny w typowej aplikacji, w prawie każdym pdf-ie od opama są
    przykłady zastosowań. Po drugie to radio to niebo w porównaniu do tego
    gościa, zauważ że elementy nie wiszą w powietrzu jak i luty tylko każdy
    jest połączony do łączówki trwale zamocowanej do chassis, to jest dość
    solidny montaż i drogi bo robiony ręcznie, dlatego wynaleziono płytki i
    montaż automatyczny.

    --
    Pozdr

    Janusz_K