  • Data: 2024-02-14 03:08:22
    Temat: Re: [OT] Młot udarowy
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Regulacja obrotów w tym narzędziu jest jak potrzeba skrzyni biegów w
    > hulajnodze :)

    A to się akurat przydaje :) Masz trzy biegi (oczywiście to się tylko tak
    nazywa, to elektroniczny ogranicznik obrotów), na jedynce jedziesz powoli,
    więc nie musisz kombinować z gazem, tylko trzymasz go do oporu. Jedynka to
    takie tempo spacerowe, dwójka szybsze / normalne, a trójka jest dla
    odważnych.

    > Ktoś, kto nie potrafi działać takim narzędziem, bez problemu, nie
    > powinien go używać i kupić sobie śmigłowiec :)...wtedy będzie miał pełen
    > odlot.

    Ja nie potrafiłem (w życiu czegoś takiego nie trzymałem wcześniej w ręku)
    ale stwierdziłem, że to nie może być jakaś wielka filozofia. No i
    rzeczywiście nie jest, a szczegóły (np. pod jakim kątem trzymać młot, żeby
    najlepiej kruszył) daje się wyczuć. Bijesz, nie kruszy, to kombinujesz i
    widzisz, kiedy zaczyna kruszyć.

    Nie wiem tylko kiedy lepiej użyć szpicaka a kiedy dłuta płaskiego (i czym
    się w zachowaniu różni szerokie dłuto płaskie od wąskiego). Pokruszyłem
    wylewkę szpicakiem bo tak szło lepiej. Może coś o tym obejrzę w wolnej
    chwili (albo po prostu wpiszę pytanie w google i kliknę na pierwszy link,
    to nie może być niewiadomo jaka filozofia).

    --
    Przychodzi baba do lekarza ze śledziem na plecach.
    Lekarz pyta: