  • Data: 2024-02-14 03:11:37
    Temat: Re: [OT] Młot udarowy
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > Tam masz zakładkę nt. reklamacji:
    > Czas na reklamację 1 rok
    > Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową
    > Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.

    Hmm, faktycznie.

    > Tam dalej jest szerszy opis i jest on zgodny z obowiązującymi
    > przepisami*. Przy 110zł jedyny dylemat jest taki, czy warto się tu
    > pieprniczyć. Najpierw spróbowałbym tego smaru, a jak to nie zadziała to
    > zawsze mozesz reklamowac. Koszty wysyłki/zwrotu/odsyłki ponosi
    > sprzedawca.

    Spróbuję, smar już zamówiony. To się zachowuje jakby coś tam mechanicznie
    nie kontaktowało albo było wyrobione (np. jakaś zębatka czy inny tryb),
    ale nie mam pojęcia, co tam w środku jest ani jak działa, więc jak
    mądrzejsi mówią, żeby nasmarować i że może pomoże, to zobaczymy :)

    Z drugiej strony jak mnie dodadzą na jakąś czarną listę to będę musiał
    potem prosić innych, żeby zamawiali coś od nich w moim imieniu :)

    > Jakby co to procedura i inne informacje są tu:
    > https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacja/niez
    godnosc/

    Dzięki.

    > *) w tekscie jest trochę zamieszania w nazewnictwie, obecnie dla
    > konsumentów tytuł reklamacji to "niezgodność z umową". Jeszcze rok++
    > temu była to rękojmia.

    O, o tej zmianie nie wiedziałem.

    --
    Spotyka się dwóch Polaków. Dawno się nie widzieli.
    - Co tam u ciebie?