  • Data: 2024-02-14 10:38:42
    Temat: Re: [OT] Młot udarowy
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.02.2024 o 10:16, Adam pisze:

    > Nie wiertarka, tylko młot wyburzeniowy.

    W linku jest 'młotowiertarka'

    "... https://lombard66.pl/produkt/391159,mlotowiertarka-n
    upower-nupk620 ..."

    > Da się pracować na stałych obrotach, ale ja np. lubię coś dellikatnego
    > robić na niżsych - np. wyrównać pod puszkę podtynkową albo delikatnie
    > sfazować krawędź. Na pełnej mocy jest to raczej awykonalne.

    No może, ale ja jednak o wierceniu bo akurat miałem taki problem, że
    'moją cudowną a tanią młotowiertarką bez regulacji' nie bardzo dało się
    wywiercić otworu tam, gdzie potrzeba. Też nie planowałem używać go do
    wiercenia ale jak wiertarka okazała się zużyta i nieserwisowalna to
    nieco 'plułem sobie w brodę' że nie kupiłem czegoś uniwersalnego.