  • Data: 2024-02-14 03:24:07
    Temat: Re: [OT] Młot udarowy
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Kuchenkę na gaz sobie kup. Działa bez prądu i nie zamarza :D

    Mam, stoi gdzieś w szafie. Ale mikrofalówka też działa (wprawdzie nie bez
    prądu, ale mam tam prąd) i nie zamarza :) To ekspres do kawy zamarzł. On i
    tak jest po przejściach (płytka sterująca była spalona, dorobiłem
    sterowanie ręczne -- wyłącznik pompki i dwupozycyjny wyłącznik bojlera,
    jeden z termostatem bimetalicznym). Wada jest taka, że ja go obsłużę, ale
    nikt inny nie chce się dotykać (i słusznie, bo mi np. spalą bojler,
    włączając grzanie bez termostatu bez włączenia pompki -- choć tam są też
    jednorazowe bezpieczniki termiczne).

    A trzeba było zrobić to inaczej, jeden przełącznik do wszystkiego i niech
    pompka się włącza jak termostat bojlera się wyłączy. No ale zrobiłem tak
    jak zrobiłem.

    Co do kuchenki gazowej -- w mikrofalówce łatwiej jest zagrzać to jedzenie
    (w plastikowym pojemniku) niż przerzucać je do misek czy innych garnków,
    żeby postawić na kuchence (które potem trzeba umyć, a na działce wody zimą
    nie ma).

    Butla z gazem jest za to podpięta do ogrzewacza, bardzo fajne rozwiązanie,
    tylko zwiększa wilgoć w domku. Ale tam i tak jest wiecznie wilgoć.

    --
    Rozmawiaja dwie studentki:
    - Ktorego wolisz: Pawla, czy Karola ?