  • Data: 2012-01-09 21:51:25
    Temat: Re: [OT] Mikropascal na AVR'y - co o tym sądzicie ??
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-01-09 01:39, Sylwester Łazar wrote:
    > Basic się przyjął i był idealny do większości zastosowań.

    To była katastrofa. Jedynym powodem popularności BASICa jest fakt że to
    g... było jedynym produktem Microsoftu który się na poczatku sprzedawał.
    Wciskano go na wszystkie 6502 w okolicy (moje dzielne Atari się jednak
    obroniło) tylko z powodu że nikomu się nie chciało pisac na nowo. Do
    dzisiaj przetrwały tylko strukturalne protezy które z BASICem mają na
    szczęście mniej wspólnego przypominając bardziej wspólczesne języki.
    Oryginalny BASIC narobił wiele szkody.

    PS. Czy ilośc dialektów BASICa przekroczyla już 100?

    PS2. Microsoft ma w swoim udziale dwie wielkie katastrofy informatyki:
    popularyzację prymitywnego BASICa i reanimację CP/M w postaci DOSa. Nie
    wiem co gorsze.

    > C++ coś czuję, że jest jeszcze strawny

    Jednak boost wybije zęby jesli nie jesteś twardzielem. Tak, używam boost
    na uC ;)