    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Ładowarka indukcyjna/uchwyt na deskę, z magnesem.
    Date: Mon, 8 Jan 2024 12:00:43 +0100

    W dniu 05.01.2024 o 09:17, ddddddddddd pisze:

    > to mój już ma chyba nowszy firmware, bo jak wykrywa telefon, to uchwyt
    > się nie otwiera

    No ale .. czy się otwiera po podłączeniu zasilania? To jest w opisie i u
    mnie właśnie tak działa.

    > taki cykl byłby faktycznie bez sensu

    Czemu bez sensu? Jak najbardziej sensowny cykl, szczególnie dla
    producenta, nie trzeba żadnego czujnika tylko rezystor na zasilaniu silnika.

    > I jakbym miał
    >
    > wczoraj sprawdziłem bo mnie to zaciekawiło i cykl zamykania obejmuje
    > tylko zamykanie, a cykl otwierania aktywowany jest tylko przyciskiem...
    >
    >  Albo Ci stacyjka nie odłącza zasilania od razu czy wcale więc
    >
    > to na pewno nie, używam innej ładowarki, która podświetla się gdy
    > dostaje zasilanie i odcinane jest zaraz po zgaszeniu auta.
    >
    > A opis - nie twierdzi, że uchwyt się otwiera tuż po zgaszeniu auta, a
    > tuż po jego odpaleniu - "Arms automatically opened when connected with
    > power" (co byłoby całkowicie bez sensu).

    Niby czemu bez sensu? Wchodzisz do samochodu, odpalasz i zwykle chcesz
    włożyć smartfon.

    > Ty to uznajesz za 'otwiera się przy odcięciu zasilania', a u mnie działa
    > to: 'automatycznie zamykają się gdy wykryją smartfon po podłączeniu
    > zasilania'

    No i nie otwiera się po zgaszeniu. Ale jak na chwilę gasisz to nie
    wyjmujesz smartfona a jak na chwilę to i za chwilę będziesz odpadał i te
    ramiona otworzą się i niekoniecznie powstrzyma je smartfon, którego
    akurat w ogóle nie wyjąłeś. Jakby powstrzymywał to by nie wypadał i tak
    to powinno właśnie działać. Może u Ciebie działa bo np twój smartfon
    szybciej jest wykrywany a mój wolniej. Albo dlatego, że soft kiedyś nie
    wykrywał a ten u Ciebie już wykrywa.