  • Data: 2024-01-15 08:22:23
    Temat: Re: [OT] Ładowarka indukcyjna/uchwyt na deskę, z magnesem.
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/01/2024 19:07, io wrote:
    > Może nie można tego założyć np z tego powodu, że to otwieranie jest
    > zawodne bo odbywa się po wyłączeniu stacyjki, resztkami energii
    > zgromadzonej w kondensatorze. Albo że się otwarł tylko z jednej strony.
    > Albo nie wiem co tam jeszcze jest w sprzęcie.

    chyba raz zdarzyło mi się wyrwać telefon bez otwierania (na początku,
    tuż po instalacji, gdy uchwyt nie zdążył się naładować). Przy kolejnym
    odpaleniu musiałem uchwyt otworzyć przyciskiem

    > Wykrywa i co? Doprawdy nie rozumiem twojej logiki.

    wykrywa że telefon został położony na uchwycie (ładowanie indukcyjne
    wystartowało) i wtedy domyka ramiona

    > W jaki niby sposób? Toć nic tu nie jest warunkowane ładowaniem. Można
    > domykać równie dobrze klocek drewna.

    u mnie automat nie domknie z automatu klocka drewna, musi rozpocząć
    ładowanie

    Lukasz