  • 71. Data: 2012-06-27 13:07:25
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-06-27 12:50:11 +0200, kamil <k...@s...com> said:

    > Znalazłem nawet, specjalnie dla ciebie ceny wersji podstawowych
    > samochodów na rynku brytyjskim w funtach:

    To podaj jeszcze wolumen produkcji.

    de Fresz

  • 72. Data: 2012-06-27 13:07:53
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 11:55, quent wrote:

    > O zaczęło się "inteligentne" obrażanie :-)
    > Tyle, że:
    > Spadek wskaźnika wzrostu gospodarczego = hamowanie gospodarki.
    > Czyli dokładnie tak jak napisałem... absolwencie szkoły wyższej.
    > Widzę, że dyplom uw. może mieć dziś każdy ;-)

    Spadek wskaźnika wzrostu - gospodarka wciąż rośnie, a zużycie maleje.

    Obrażanie czy nie, po prostu nie chce mi się tłumaczyć obcemu
    człowiekowi w internecie tak podstawowych rzeczy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 73. Data: 2012-06-27 13:10:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 11:58, quent wrote:

    > Gdzie okradanie?
    > W podatkach(sic!)

    O tak, podatki są straszne. Ale ulice i policja pilnująca porządku na
    nich, straż pożarna, opieka społeczna i szkolnictwo już be nie są.
    Przeprowadź się do jaskini w górach i nie płać, kto broni?

    > W przymusowych ubezpieczeniach.

    Masz odłożone kilkaset tysięcy złotych na rehabilitację potencjalnych
    ofiar wypadku i drugie tyle na rekompensatę zniszczonego mienia? To płać
    i nie gadaj.

    > W licencjach/certyfikatach/normach.

    Po co komu licencje i certyfikaty, przecież byle pan Kazio może przyjść
    i powiedzieć, że umie bojler gazowy naprawić.

    > Ty po prostu nie wiesz na jakim świecie żyjesz.

    Ja po prostu nie żyję w świecie pełnym spisków czychających w lodówce.

    > Myślisz, że kto płaci za to wszystko?

    Ja płacę, za to moje dziecko chodzi do bezpłatnej szkoły, w której
    stołówka z certyfikatem spełnia normy i szczury po niej nie biegają.
    Straszne to, naprawdę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 74. Data: 2012-06-27 13:11:26
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:03, quent wrote:

    > A ten wniosek niby skąd?
    > Ubezpieczenia nie powinny być obowiązkowe. Płaci ten kto chce się
    > ubezpieczyć.
    > Jeśli dziecko nie może, nie ma z czego to niech poszuka wsparcia
    > najbliższych.
    > Co mnie ochodzi obce dziecko?

    A co mnie obchodzi, że ty chcesz sobie potrącić nieubezpieczonym
    samochodem czyjeś dziecko i kazać płacić za leczenie jego rodzinie?
    Jesteś głupi, czy udajesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 75. Data: 2012-06-27 13:12:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:00, de Fresz wrote:

    > Ludzie w większości doskonale sami sobie radzą z dbaniem o swoje dupska,
    > wbrew mędrusiom z elyt, czy przyklaskującym im bezmózgim lemingom.
    > Biegnij biegnij, bo ci stadko ucieknie. Tylko w żadnym razie nie sil się
    > na samodzielne myśenie - i tak ci nie wychodzi. Władza wie lepiej.

    Przechodzisz nastoletni okres buntu, czy głupiejesz na starość wzorem
    bojówek ojca Rydzyka?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 76. Data: 2012-06-27 13:12:31
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:07, kamil pisze:
    > Spadek wskaźnika wzrostu - gospodarka wciąż rośnie, a zużycie maleje.
    >
    > Obrażanie czy nie, po prostu nie chce mi się tłumaczyć obcemu
    > człowiekowi w internecie tak podstawowych rzeczy.

    Wskaźnik wzrostu maleje - gospodarka rośnie - oczywiście! Tyle, że
    rośnie WOLNEJ!!!! bo jest hamowana.

    Podam prosty przykład, może tym razem załapiesz.
    Jak hamujesz podczas jazdy autem to auto (gospodarka) DALEJ JEDZIE tyle,
    że WOLNIEJ - paniał?

    Sorry za capsy ale cieżki przypadek z Ciebie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 77. Data: 2012-06-27 13:12:41
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:07, de Fresz wrote:

    > To podaj jeszcze wolumen produkcji.

    A co mnie, jako konsumenta kupującego tańszy i lepiej wyposażony
    samochód obchodzi wolumen produkcji i koszty utrzymania toalety dla
    pracowników fabryki?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 78. Data: 2012-06-27 13:13:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:12, quent wrote:

> [...]
    >
    > Podam prosty przykład, może tym razem załapiesz.
    > Jak hamujesz podczas jazdy autem to auto (gospodarka) DALEJ JEDZIE tyle,

    No widzisz misiu kolorowy, zaczynasz łapać. Gospodarka rośnie WOLNIEJ,
    ale wciąż ROŚNIE, natomiast zużycie energii SPADA, chociaż powinno
    WOLNIEJ ROSNĄĆ.

    > Sorry za capsy ale cieżki przypadek z Ciebie.

    Hehe.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 79. Data: 2012-06-27 13:14:58
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:07, de Fresz pisze:
    > wolumen produkcji

    I o to chodzi! Tyle, że ludzie to nie rozumieją.
    Dziś naprawdę ciężko jest przejeść to wszystko co się produkuje bo
    produkcja jest ogromna!
    Kiedyś, np. 60, 70 lat temu, przy takim poziomie marnotrawstwa jaki mamy
    dziś, ale przy ówczesnym poziomie produkcji, kryzys byłby zauważalny o
    wiele bardziej.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 80. Data: 2012-06-27 13:15:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 27 Jun 2012 13:03:25 +0200 osobnik zwany quent
    wystukał:

> [...]
    > ubezpieczyć.
    > Jeśli dziecko nie może, nie ma z czego to niech poszuka wsparcia

    a Twoje? bo to ono będzie spłacać odszkodowanie z wybryki tatusia

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?