  • 191. Data: 2012-06-29 10:41:36
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-28 14:45, kamil pisze:

    > Mówisz o tej bliższe, czy dalszej, kiedy chłop na wolnym rynku mógł iść
    > do kowala wyrwać ząb, o ile sprzedał dość kalarepy żeby miał za co?

    > No, UK do dziś zmaga się z reformami pani Thatcher i pokoleniami
    > bezrobotnych, którym obiecała zasiłki po zamknięciu kopalń.

    > Socjalizm dobija Europę i USA powiadasz? Oh jej, strasznie się w tych
    > Niemczech dzieje, bieda aż piszczy. Norwegowie ponoć masowo umierają z
    > głodu, nic im po zapłaceniu tych wysokich podatków na życie nie zostaje.

    Za to np. w Sudanie, Nigerii, Iranie czy innych krajach bez socjalizmu
    panuje dobrobyt aż miło popatrzeć.

    A.

  • 192. Data: 2012-06-29 11:50:55
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-29 10:39, Arek pisze:
    > Ale ciągle wzrost jest, oraz bardzo wysokie standardy życia.

    Titanic tonie - dobrze, że wolno - tańczmy więc dalej.
    Będziemy się martwić jak wszystko pierdyknie.
    Typowe podejście socjalisty.

    > Bla bla bla.

    WOW
    Twoja argumentacja zwala z nóg!

    > Co za dziecinny frazes.

    Szczery w każdym razie.

    > Tak czy inaczej jest system niesocjalistyczny, pasuje czy nie?

    Jest mi to obojętne w zasadzie co się dzieje w rosji.
    Pasuje czy nie?

    > Problem w tym, że do końca nie wiesz czym jest socjalizm.

    Podaj definicję socjalizmu skoro wiesz i sugerujesz, że ja nie wiem.
    Napisz ją tu, swoimi słowami jeśli zdołasz.

    > Francja,
    > Niemcy ba nawet Korea maja ustrój, gdzie Państwo wspiera rozwój...
    > Państwa.

    Ja tam wole aby państwo było biedne a ludzie w nim mieszkający - bogaci.
    Państwo nie powinno niczego wspierać. Zwyczajnie nie powinno
    przeszkadzać ludziom się bogacić. Jednym z główynych zadań państwa
    powinna być ochrona własności prywatnej.

    > Nie pozwala na panoszenie się dzikiego kapitalizmu.

    Dziki kapitalizm - a może po prostu kapitalizm? Czy to coś innego?

    > państwowa kasa
    > nie wspiera lokalnego przemysłu

    To Ty nie znasz ani jednej państwowej firmy? :-D

    > tylko wyprowadza kasę na zewnątrz, a
    > swój przemysł tępi jak może (patrz mechanizmy budowy polskich autostrad).

    Nie powinno tępić ani wspierać.

    > Czyli liczba regulowanych zawodów jest
    > dokładnie taka sama.

    Już sama regulacja zawodów (m.in. oczywiście) świadczy o tym, że jest to
    ustrój socjalistyczny.

    > Ciągle czekam na przykład kraju niesocjalistycznego gdzie chciałbyś
    > mieszkać. Oczywiście czysto teoretycznie.

    Chciałbym mieszkać w Polsce, w której wolnego rynku będzie możliwie
    najwięcej jak się da.
    Wtedy wzrost gosp. byłby taki jak za prawa Wilczka, które z biegiem lat
    było psute przez czerwonych.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 193. Data: 2012-06-29 13:17:56
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/06/2012 10:50, quent wrote:

    > Titanic tonie - dobrze, że wolno - tańczmy więc dalej.
    > Będziemy się martwić jak wszystko pierdyknie.
    > Typowe podejście socjalisty.

    Wg Tobie podobnych gawędziarzy ten Titanic tonie już od stuleci i
    zatonąć nie chce. Psy szczekają, karawana jedzie dalej.

    > Szczery w każdym razie.

    Zależy Ci, więc szczerze odpowiedz na pytanie, które zadaję już po raz
    trzeci. W jaki sposób aktywnie swojemu krajowi pomagasz? Na ilu
    spotkaniach rady własnego miasta byłeś?

    > Chciałbym mieszkać w Polsce, w której wolnego rynku będzie możliwie
    > najwięcej jak się da.
    > Wtedy wzrost gosp. byłby taki jak za prawa Wilczka, które z biegiem lat
    > było psute przez czerwonych.

    quent, przestań wić się, bo od trzech dni strugasz idiotę i unikasz
    odpowiedzi na jedno, proste, niewygodne pytanie. Jaki znasz kraj wg.
    Ciebie niesocjalistyczny, w którym obywatele są bogaci, towary tanie,
    przestępczość niska, edukacja na wysokim poziomie, a wszyscy obywatele
    traktowani równo.

    Jedna nazwa. Jedna. 1. Nie daj się dłużej prosić, czekamy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 194. Data: 2012-06-29 13:19:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/06/2012 09:41, Arek wrote:

    > Za to np. w Sudanie, Nigerii, Iranie czy innych krajach bez socjalizmu
    > panuje dobrobyt aż miło popatrzeć.

    quent chwalił się wczoraj, że nie wie co to jest Sudan, ale wykładów jak
    widać nam nie oszczędza. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 195. Data: 2012-06-29 15:43:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/06/2012 20:54, quent wrote:

    > Chodzi o ubezp. emerytalne, zdrowotne - tu przymus należałoby
    > bezwzględnie znieść.

    > Mam namyśli ubezpieczeniowy fundusz gwarancyjny.

    Znaczy źle, że niewinne ofiary mają zagwarantowaną pomoc na wypadek
    spotkania z takim nieubezpieczonym kretynem? Proszę, nie przerywaj
    sobie, słucham dalej.

    > Pomysły można testować...
    > Jednak skutek jest taki, że ludzie jeżdżą coraz bardziej
    > nieodpowiedzialnie - to należałoby zmienić a obowiązkowe OC wychowuje
    > coraz to więcej takich lekkoduchów

    Doprawdy? Myślałem, że liczba ofiar na drogach maleje od dobrych 20 lat,
    ale widzę że obserwacje przykutego do łóżka rencisty są w tej kwestii
    dokładniejsze, od statystyk policyjnych.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 196. Data: 2012-06-29 15:47:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/06/2012 12:17, kamil wrote:

    > Zależy Ci, więc szczerze odpowiedz na pytanie, które zadaję już po raz
    > trzeci. W jaki sposób aktywnie swojemu krajowi pomagasz? Na ilu
    > spotkaniach rady własnego miasta byłeś?

    Halo quent, widzę że przegapiłeś mój post, gapciu ty mały niezdarny,
    więc nieśmiało tylko poproszę jeszcze raz o odpowiedź.

> [...]
    > traktowani równo.
    >
    > Jedna nazwa. Jedna. 1. Nie daj się dłużej prosić, czekamy.

    Pobudka, misiochu-śpiochu, znów przespałeś niewygodne pytanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net