  • 1. Data: 2012-06-14 22:16:31
    Temat: Coolpix - ustawienie typu baterii dla Eneloopów
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    Jak ustawić typ baterii w Coolpiksie L20, gdy używam Eneloopów?

    http://nikonasia-en.custhelp.com/app/answers/detail/
    a_id/6915/~/battery-type-settings-for-l-series-coolp
    ix-cameras

    Do wyboru są: alkaliczne, litowe i "Coolpix (Ni-Mh)". Nikonowe EN-MH2
    mają teoretycznie 2300mAh, Eneloopy 1900. Czy mimo wszystko ustawiać
    typ "Coolpix"?

    --
    Jacek Politowski

  • 2. Data: 2012-06-15 01:44:55
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Jacek Politowski" <s...@n...istnieje> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Do wyboru są: alkaliczne, litowe i "Coolpix (Ni-Mh)". Nikonowe EN-MH2
    > mają teoretycznie 2300mAh, Eneloopy 1900. Czy mimo wszystko ustawiać

    Wybierasz nie pojemnosc a rodzaj baterii.
    Rodzajem jest alkaiczna, litowa i akumulatorek NiMh.

    A wybierasz aby aparat mogl wyssac w wiekszym stopniu energie i pokazywal
    dobrze ile tej energii w ogniwach jeszcze zostalo.
    A po co to? A po to, ze alkaiczna ma napiecie jak jest w pelni cala 1,5V,
    akumulatorek ma 1,2V a litowa tez inaczej skoro ja tam umiescili.

    Jak olejesz temat to tez aparat rak nie urwie, zdjec nieostrych nie zacznie
    robic i gory lodowe nie zaczna sie szybciej topic.

    Tmek