  • 81. Data: 2012-06-27 13:16:35
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:14, quent wrote:

    > I o to chodzi! Tyle, że ludzie to nie rozumieją.
    > Dziś naprawdę ciężko jest przejeść to wszystko co się produkuje bo
    > produkcja jest ogromna!
    > Kiedyś, np. 60, 70 lat temu, przy takim poziomie marnotrawstwa jaki mamy
    > dziś, ale przy ówczesnym poziomie produkcji, kryzys byłby zauważalny o
    > wiele bardziej.

    To nie przejadaj. Kup starą sierrę, w której nic się nie psuje, a jak
    się zepsuje, to tanio wymienisz. Przeprowadź się do szałasu w górach i
    jedz to, co wyrośnie w ogródku, nie będziesz musiał płacić podatku
    dochodowego. Smaruj maść z sosnowych szyszek na chore kolano, nie
    będziesz musiał płacić składek na ubezpieczenie zdrowotne.

    Powiedz, co Ciebie powstrzymuje, poza własną hipokryzją połączoną z
    ignorancją?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 82. Data: 2012-06-27 13:17:06
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:13, kamil pisze:
    > Gospodarka rośnie WOLNIEJ,
    > ale wciąż ROŚNIE,

    W końcu... uff

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 83. Data: 2012-06-27 13:17:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:15, masti wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 27 Jun 2012 13:03:25 +0200 osobnik zwany quent
    > wystukał:

    > a Twoje? bo to ono będzie spłacać odszkodowanie z wybryki tatusia

    Miejmy nadzieję, że masti naprawdę jest tak mało rozgarnięty i nie wie,
    którędy dzieci się płodzi. Wtedy jest szansa, że tych mądrości nie
    przekaże kolejnym pokoleniom.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 84. Data: 2012-06-27 13:18:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:17, quent wrote:

    > W końcu... uff

    Uff-puff, czary-mary, zużycie spada, to nie do wiary.

    Wyjaśnisz jakoś tę korelację, którą próbuję ci wytłumaczyć od 10 minut?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 85. Data: 2012-06-27 13:19:06
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:12, kamil pisze:
    > A co mnie, jako konsumenta kupującego tańszy i lepiej wyposażony
    > samochód obchodzi wolumen produkcji i koszty utrzymania toalety dla
    > pracowników fabryki?

    Tom po co próbujesz przeprowadzać analizy ekonomiczne skoro jesteś
    konsumentem-ignorantem?
    Freszu ma rację... niestety.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 86. Data: 2012-06-27 13:20:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:19, quent wrote:

    > Tom po co próbujesz przeprowadzać analizy ekonomiczne skoro jesteś
    > konsumentem-ignorantem?
    > Freszu ma rację... niestety.

    A kim ty jesteś? Analitykiem ekonomicznym światowej sławy? Powiedz,
    gdzie można posłuchać Twoich wykładów, chętnie się przejdę.

    Polacy znają się świetnie na medycynie, piłce nożnej i ekonomii. Tylko
    dziwnym trafem we wszystkich tych dziedzinach Polska w czołówce
    światowej nigdy się nie znajdowała.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 87. Data: 2012-06-27 13:20:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:17, kamil wrote:

    > Miejmy nadzieję, że masti naprawdę jest tak mało rozgarnięty i nie wie,
    > którędy dzieci się płodzi. Wtedy jest szansa, że tych mądrości nie
    > przekaże kolejnym pokoleniom.

    Przepraszam, chodziło oczywiście o quentowe geny. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 88. Data: 2012-06-27 13:27:38
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:10, kamil pisze:
    > O tak, podatki są straszne.

    O tak. To co się dziś dzieje z podatkami to jakiś horror.

    > Ale ulice i policja pilnująca porządku na
    > nich, straż pożarna,

    Na to trzeba płacić bo to cele wspólne.

    > opieka społeczna i szkolnictwo już be nie są.

    Są! Tym państwo nie powinno się zajmować. Jak i masą innych rzeczy.

    > Przeprowadź się do jaskini w górach i nie płać, kto broni?

    Chodzi o następne pokolenia ignorancie.
    PL zadłuża się z dnia na dzień coraz bardziej.

    > Masz odłożone kilkaset tysięcy złotych na rehabilitację potencjalnych
    > ofiar wypadku i drugie tyle na rekompensatę zniszczonego mienia? To płać
    > i nie gadaj.

    Kto zniszczył czyje mienie?
    Ty?
    No to masz przesrane, współczuję.
    Ja?
    Więc ja mam przesrane - co Cię to obchodzi?

    > Po co komu licencje i certyfikaty, przecież byle pan Kazio może przyjść
    > i powiedzieć, że umie bojler gazowy naprawić.

    Po to, żeby w ogóle auto mogło zostać wyprodukowane.
    Płacisz za to a jak widać nawet nie wiesz.

    > Ja po prostu nie żyję w świecie pełnym spisków czychających w lodówce.

    Drenują Ci kieszenie od lat, zadłużają kraj. Twoje dzieci będą miały
    przechlapane. Ale co tam - masz na to wyje...e co nie?

    > Ja płacę, za to moje dziecko chodzi do bezpłatnej szkoły, w której
    > stołówka z certyfikatem spełnia normy i szczury po niej nie biegają.
    > Straszne to, naprawdę.

    Bezpłatnej!! Hahaha....
    Leming normalnie
    Ona jest droższa bo przez pośredników. Gdzieś Ty się kształcił??

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 89. Data: 2012-06-27 13:28:47
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:16, kamil pisze:
    > To nie przejadaj.

    No no... od razu świat stanie na nogi.
    Przemyśl proszę zanim coś napiszesz.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 90. Data: 2012-06-27 13:30:10
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-06-27 13:10:39 +0200, kamil <k...@s...com> said:

    > O tak, podatki są straszne. Ale ulice i policja pilnująca porządku na
    > nich, straż pożarna, opieka społeczna i szkolnictwo już be nie są.

    Podobnie jak wspaniałe stadiony, jakże potrzebne 40 milionom ich
    potencjalnych _użytkowników_, jedne z najdroższych w świecie autostrad
    (m.in. dzięki fantastycznym normom hałasu i konieczności obstawienia
    ich ekranami na łącznie setkach kilometrów, rzecz na tą skalę
    niespotykana nigdzie indziej w świecie), niewydolny system
    administracji publicznej, z jednym z najbardziej nieprzyjaznych
    przedsiębiorcom systemów podatkowych, niewydolną służbę zdrowia, gdzie
    z jednej strony na wszystko brakuje, a z drugiej wyrzuca się pieniądze
    garściami w błoto, a jak człek się rozchoruje, to i tak musi dopłacać z
    własnej kieszeni, więzienia pełne najgorszy zwyrodnialców - rowerzystów
    co na bańce wracali do domu lub mieli w kieszeni 2 dżojnty - och tak!
    Jestem przeszczęśliwy że na to wszystko mogę oddać łącznie grubo ponad
    połowę zarabianych przeze mnie pieniędzy!

    > Po co komu licencje i certyfikaty, przecież byle pan Kazio może przyjść
    > i powiedzieć, że umie bojler gazowy naprawić.

    Szkoda tylko że mój teść (nie mający uprawnień na gaz) musiał w swoim
    domu poprawiać robotę spierdzieloną przez gazowników z certyfikatami.
    Czy ty aby skończyłeś już szkołę średnią? Bo prezentowany ogląd świata
    trochę temu przeczy...

    de Fresz