  • 161. Data: 2012-06-28 14:46:12
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-28 14:35, kamil pisze:
    > Chce, żebyś wyjaśnił dlaczego gospodarka nadal ROŚNIE, a zużycie energii
    > przez nią MALEJE, zamiast wić się i udawać idiotę, który nie rozumie o
    > co pytałem.

    Ależ mnie to nie obchodzi - nic a nic!
    Ważne, że ingerencja państwa np. w sprzedaż żarówek szkodzi gospodarce!
    Złapałeś w ogóle do czego ja piję bez przerwy?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 162. Data: 2012-06-28 14:47:42
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 21:08, quent wrote:

    > j.w. - nie masz nic do powiedzenia i klasycznie trolujesz

    Ja nie mam? To Ciebie nie możemy się od dwóch dni doprosić o kilka faktów.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 163. Data: 2012-06-28 14:48:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/06/2012 13:46, quent wrote:

    > Ależ mnie to nie obchodzi - nic a nic!
    > Ważne, że ingerencja państwa np. w sprzedaż żarówek szkodzi gospodarce!
    > Złapałeś w ogóle do czego ja piję bez przerwy?

    Ale w jaki sposób szkodzi tej gospodarce? Masz jakieś konkretne dane?
    Przeprowadziłeś analizę? Czy tak sobie piszesz, bo przeczytałeś w jakimś
    portaliku?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 164. Data: 2012-06-28 14:48:43
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-28 14:40, kamil pisze:
    > Powiedz, co robisz poza biadoleniem w internecie?

    Tak się składa, że nie mam nóg i jestem przykuty do łóżka
    Każdy robi to na co go stać.
    Ty lansujesz socjalizm - ja wolność gospodarczą.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 165. Data: 2012-06-28 14:49:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/06/2012 13:35, JD wrote:

    > Do czego?

    Dumy. Albo dupy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 166. Data: 2012-06-28 14:52:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    >Tak się składa, że nie mam nóg i jestem przykuty do łóżka
    >Każdy robi to na co go stać.
    >Ty lansujesz socjalizm - ja wolność gospodarczą.

    Ale renta to ci sie nalezy obowiazkowo ?
    Czy byles dobrze ubezpieczony ?

    J.

  • 167. Data: 2012-06-28 14:54:04
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-28 14:48, kamil pisze:
    > Ale w jaki sposób szkodzi tej gospodarce? Masz jakieś konkretne dane?
    > Przeprowadziłeś analizę? Czy tak sobie piszesz, bo przeczytałeś w jakimś
    > portaliku?

    Już Ci pisałem - musisz się sporo cofnąć i zrozumieć, że taniej kupuje
    się bez pośredników.
    Daj znać jak sie z tym uporasz to pójdziemy dalej.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 168. Data: 2012-06-28 14:54:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/06/2012 13:43, quent wrote:

    > Lekarz nie nauczy Cię myśleć.
    >
    > Nie rozumiesz, że taniej kupuje się bez pośrednika?
    > Przesadziłem w ostatnim poście, że rozumie to każdy ekonomista.
    > Rozumie to każdy handlarz na bazarze, nawet ten co nie skończył żadnych
    > szkół. Idź poproś go aby Ci to udowodnił ;-)
    >
    > I Ty twierdzisz, że masz wyższe wykształcenie?

    Przeszliśmy od norm ekologicznych do hurtowni kartofli. Świetnie, ale
    może w końcu podasz nazwę tego stanu bez ubezpieczeń i % osób które się
    ubezpieczają, oraz nazwę niesocjalistycznego kraju, w którym gospodarka
    kwitnie?

    Bądź też tak miły i powiedz, w jaki sposób zmieniasz świat dla swoich
    dzieci poza zarzucaniem kilku osobom na jakiejś niszowej grupie
    dyskusyjnej, że sami nic nie robią.

    Czekam z wypiekami na twarzy jak na prezenty świąteczne.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 169. Data: 2012-06-28 14:54:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Jun 2012 13:34:03 +0200 osobnik zwany quent
    wystukał:

    > Niestety. Socjalizm tryumfuje dziś w wielu krajach. Już Marks pisał, że
    > w demokracji prędzej czy później wygra socjalizm. To oczywiste, szkoda,
    > że niewielu to rozumie, że większość chętniej zagłosuje na polityka
    > który twierdzi, że bogactwo bierze się z dotacji niż na takiego który
    > twierdzi, że z ciężkiej pracy. Ty to rozumiesz? Jeśli tak nie dziw się,
    > że socjalizm się tak panoszy?

    sami socjaliści na świecie? To możę przyjmij do wiadomości, żę konsumenci
    tak własnie wybrali

    > Trochę to żenujący poziom dysklusji nie uważasz?

    > Niestety nie znam sytuacji polityczno-gosp. i ogólnie realiów
    > tamtejszych więc się nie wypowiem.
    > Ale Ty zapewne fachowo je tu nam wyłożysz

    no właśnie. Nie znasz się ale się wypowiadasz

    > ;-)

    to nie pokryje tego, że opowiadasz o swoich wyobrażeniach nie mających
    nic wspólnego z życiem

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 170. Data: 2012-06-28 14:54:49
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/06/2012 13:52, J.F wrote:

    > Ale renta to ci sie nalezy obowiazkowo ?
    > Czy byles dobrze ubezpieczony ?

    10/10 :D

    --
    Pozdrawiam,