  • 91. Data: 2012-06-27 13:31:41
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:11, kamil pisze:
    > A co mnie obchodzi, że ty chcesz sobie potrącić nieubezpieczonym
    > samochodem czyjeś dziecko i kazać płacić za leczenie jego rodzinie?

    Że jak?????
    Kurwa ja jestem cierpliwy zwykle ale Twoje możliwości przyswojenia
    tekstu są porażająco niskie!

    Pisałam o ubezpieczeniach, które nie powinny być obowiązkowe. Czy wg
    Ciebie wynika z tego, że jestem za zniesieniem/przeniesienem
    odpowiedzialności za czyny??

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 92. Data: 2012-06-27 13:35:41
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:20, kamil pisze:
    > A kim ty jesteś? Analitykiem ekonomicznym światowej sławy? Powiedz,
    > gdzie można posłuchać Twoich wykładów, chętnie się przejdę.
    >
    > Polacy znają się świetnie na medycynie, piłce nożnej i ekonomii. Tylko
    > dziwnym trafem we wszystkich tych dziedzinach Polska w czołówce
    > światowej nigdy się nie znajdowała.

    Hahaha... analitykiem światowej sławy.
    To jest przecież proste. Akurat w tym co pisze Fresz NIE MA ŻADNEJ
    skomplikowanej ekonomii.

    Polecam jako lekturę na co dzień - www.mises.pl

    Na początek to bo widzę, żeś zindoktrynowany na maksa:
    http://mises.pl/blog/2012/03/13/reisman-ku-chwale-ka
    pitalistycznego-jednego-procenta/

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 93. Data: 2012-06-27 13:38:10
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:20, kamil pisze:
    > Przepraszam, chodziło oczywiście o quentowe geny. :-)

    Nie próbuj mnie obrażać, nie jesteś w stanie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 94. Data: 2012-06-27 13:40:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 27 Jun 2012 13:31:41 +0200 osobnik zwany quent
    wystukał:

    > Pisałam o ubezpieczeniach, które nie powinny być obowiązkowe. Czy wg
    > Ciebie wynika z tego, że jestem za zniesieniem/przeniesienem
    > odpowiedzialności za czyny??

    a z czego zapłacisz gołodupcu?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 95. Data: 2012-06-27 13:41:33
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:18, kamil pisze:
    > Wyjaśnisz jakoś tę korelację, którą próbuję ci wytłumaczyć od 10 minut?

    Chcesz wyjaśniać korelację a nie mogłeś pojąc, że auto hamowane (z
    malejącym wskaźnikiem prędkości) dalej jedzie?

    Tylko mi tu nie pisz, że dalej coś jest tu niejasne.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 96. Data: 2012-06-27 13:47:30
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-27 13:40, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 27 Jun 2012 13:31:41 +0200 osobnik zwany quent
    > wystukał:

    > a z czego zapłacisz gołodupcu?

    Ja się ubezpieczę oczywiście.
    Ale!
    Wsiadający do auta, nieubezpieczony, powinien trzęść dupą, że może komuś
    zrobić krzywdę i kara będzie ogromna.
    A tak, nastolatek z bandą nawalonych jak szpadle kumpli wsiada do auta i
    prują przez miasto 160kmph bo przecież są ubezpieczeni... no problem.

    http://www.youtube.com/watch?v=K0mvPGNKIJw&feature=r
    elated

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 97. Data: 2012-06-27 14:26:40
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 27.06.2012 12:43, de Fresz wrote:
    > W innych kwestiach, jak np. tak promowane
    > tzw. energooszczędne żarówki, zawierające w pytę szkodliwych substancji,
    > w tym rtęć,
    Ile tej rtęci? Bo zdaje się, ze z obliczeń wynika, że z węgla idzie w
    atmosferę więcej rtęci niż jakbyś tłukł świetlówkę po zakończeniu przez
    nią pracy.

    > ale termometry rtęciowe są beeee, bo mogą wodę skaźić. Taaaa.
    Ile rtęci zawiera pojedynczy termometr? Bo coś mi się wydaje, że
    100-1000 razy więcej.

    Michoo

  • 98. Data: 2012-06-27 14:44:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello quent,

> [...]
    > Pisałam o ubezpieczeniach, które nie powinny być obowiązkowe. Czy wg
    > Ciebie wynika z tego, że jestem za zniesieniem/przeniesienem

    Powodzenia w ściąganiu należnosci indywidualnie od bezrobotnego.

    Żaden cywilizowany kraj nie zrezygnował z obowiązkowych ubezpieczeń
    pojazdów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 99. Data: 2012-06-27 14:52:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 27 Jun 2012 13:47:30 +0200 osobnik zwany quent
    wystukał:

    > Ja się ubezpieczę oczywiście.

    a będzie Cię stać? Bo one będą dużo droższe niż obecnie bo ilość chętnych
    bęzie mniejsza.

    > Ale!
    > Wsiadający do auta, nieubezpieczony, powinien trzęść dupą, że może komuś
    > zrobić krzywdę i kara będzie ogromna.

    a jak się zabije przy okazji to co?

    > A tak, nastolatek z bandą
    > nawalonych jak szpadle kumpli wsiada do auta i prują przez miasto
    > 160kmph bo przecież są ubezpieczeni... no problem.

    moze doucz się jak obecnie działają ubezpieczenia

  • 100. Data: 2012-06-27 14:52:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michoo,

    > Ile tej rtęci? Bo zdaje się, ze z obliczeń wynika, że z węgla idzie w
    > atmosferę więcej rtęci niż jakbyś tłukł świetlówkę po zakończeniu przez
    > nią pracy.

    Czy to oznacza, że nalezy dodawać jeszcze ze świetlówek? Poza tym -
    myslę, że łatwiej wyłapywać rtęć i inne szkodliwe opary w elektrowni
    niż z wysypiska śmieci.

    > Ile rtęci zawiera pojedynczy termometr?

    Jaka jest żywotnośc termometru rtęciowego? ile ich w życiu stłukłeś?
    Bo ja jestem stary i mi się jeszcze nie udało ani jednego.

    > Bo coś mi się wydaje, że 100-1000 razy więcej.

    Bez kozery - pierdylion. Co sie tak oszczędzasz?

    Smutne jest to, że - wydawało by się - inteligentny człowiek daje się
    złapać na korporacyjny, pseudoekologiczny bełkot.

    --
    Best regards,
    RoMan