  • 151. Data: 2012-06-28 14:28:16
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 20:04, ajt wrote:

> [...]
    > żarówek na oszczędne może być nawet szkodliwe dla środowiska. Jak ktoś
    > świecił i przy okazji grzał zwykłymi żarówkami, to energia którą
    > zużywał, przynajmniej pochodziła z elektrowni i była produkowana w
    > sposób łagodny dla środowiska - filtry itd. Jak teraz włączy
    > energooszczędne żarówki, to żeby mieć tak samo ciepło, będzie musiał
    > wrzucić do pieca więcej węgla, szmat, plastików, czy co tam jeszcze
    > znajdzie :)
    > Jedyne oszczędności, to tylko poza okresem grzewczym, ale tak się
    > składa, że wtedy akurat znacznie mniej się świeci :)

    Rozumiem, że w twoim mieszkaniu z nowoczesnym systemem regulowania
    temperatury pali się szmatami w piecu kaflowym, ale to naprawdę nie jest
    powód do domy.

    Ogrzewanie żarówkami, bitch please..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 152. Data: 2012-06-28 14:31:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 21:14, quent wrote:

    > Każdy odpowiada za siebie.

    Więc masz z czego oddać? Odpowiedz TAK/NIE, czy masz na koncie dosyć
    środków, żeby odkupić komuś nowe porsche i zapłacić za operacje
    poszkodowanych?

    > Oczywiście wg Ciebie klient nie wymusi na producencie lepszych aut.
    > Tylko nakaz państwowy może na nim wymóc.
    > Niedawno całkiem panstwo u nas sprzedawało net i jak było - drogo.
    > Jak się wziął za to chciwy kapitalista to nagle jest.... tanio.

    I ten kapitalista musi wcześniej obiecać, że nie rozpieprzy trawników
    ani nie użyje jakiś toksycznych materiałów na izolacje przewodów w twoim
    domu. To jest według Ciebie zła, niedobra norma, która ogranicza Twoją
    wolność?

    > Mnie nie interesuje moje życie ignorancie jeden.
    > Ważne jest jak będą żyły nasze dzieci i ich dzieci.

    Więc co robisz dla tych naszych dzieci? Segregujesz odpady? Załapałeś
    się do jakiegoś wolontariatu zalesiającego po pracy okolicę? No pochwal się.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 153. Data: 2012-06-28 14:32:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/06/2012 11:24, quent wrote:

    > Ok, każdy robi jak uważa.
    > Tylko niech nie robi z tego cnoty, że wyjechał zamiast próbować zmieniać
    > rzeczywistość tu dla przyszłych pokoleń.

    A co Ty zmieniasz poza jęczeniem jak stara baba na jakiejś czytanej
    przez 30 osób grupie dyskusyjnej? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 154. Data: 2012-06-28 14:35:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 12:41, quent wrote:

    > Chcesz wyjaśniać korelację a nie mogłeś pojąc, że auto hamowane (z
    > malejącym wskaźnikiem prędkości) dalej jedzie?
    >
    > Tylko mi tu nie pisz, że dalej coś jest tu niejasne.

    Chce, żebyś wyjaśnił dlaczego gospodarka nadal ROŚNIE, a zużycie energii
    przez nią MALEJE, zamiast wić się i udawać idiotę, który nie rozumie o
    co pytałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 155. Data: 2012-06-28 14:35:39
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-06-28 14:28, kamil pisze:
    > ale to naprawdę nie jest
    > powód do domy.

    Do czego?

    JD

  • 156. Data: 2012-06-28 14:37:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/06/2012 12:39, quent wrote:

    > Nie zrozumiałeś - Twoja strata.
    > To rozumie każdy ekonomista - nawet najbardziej czerwony ;-)

    Było już kilku takich, którzy wszędzie widzieli komunistów, cyklistów,
    masonów i małe, zielone ludziki. Całe szczęście, że lekarze z
    bezsensownymi certyfikatami potrafią to leczyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 157. Data: 2012-06-28 14:38:19
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-28 14:31, kamil pisze:
    > Więc co robisz dla tych naszych dzieci? Segregujesz odpady? Załapałeś
    > się do jakiegoś wolontariatu zalesiającego po pracy okolicę? No pochwal
    > się.

    Aby COKOLWIEK się zmieniło trzeba zmienić prawo a tego nie dokona się
    zalesiając.
    Daj sobie już spokój z pisaniem tych nonsensów...
    Poczekam, aż może Gotfryd coś napisze

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 158. Data: 2012-06-28 14:40:06
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/06/2012 13:38, quent wrote:

    > Aby COKOLWIEK się zmieniło trzeba zmienić prawo a tego nie dokona się
    > zalesiając.
    > Daj sobie już spokój z pisaniem tych nonsensów...
    > Poczekam, aż może Gotfryd coś napisze

    Ale zmieniasz to prawo? Zebrałeś podpisy pod jakąś petycją i
    przedstawiłeś ją w sejmie? Zorganizowałeś jakiś protest? Marsz?
    Załapałeś się do lokalnego samorządu? Byłeś na choć jednym spotkaniu
    rady miasta i zadałeś na niej choć jedno pytanie?

    Powiedz, co robisz poza biadoleniem w internecie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 159. Data: 2012-06-28 14:43:02
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-28 14:37, kamil pisze:
    > Było już kilku takich, którzy wszędzie widzieli komunistów, cyklistów,
    > masonów i małe, zielone ludziki. Całe szczęście, że lekarze z
    > bezsensownymi certyfikatami potrafią to leczyć.

    Lekarz nie nauczy Cię myśleć.

    Nie rozumiesz, że taniej kupuje się bez pośrednika?
    Przesadziłem w ostatnim poście, że rozumie to każdy ekonomista.
    Rozumie to każdy handlarz na bazarze, nawet ten co nie skończył żadnych
    szkół. Idź poproś go aby Ci to udowodnił ;-)

    I Ty twierdzisz, że masz wyższe wykształcenie?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 160. Data: 2012-06-28 14:45:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/06/2012 21:06, quent wrote:

    > Nie zawsze socjalizm się tak plenił jak dziś. Wiesz co to historia?

    Mówisz o tej bliższe, czy dalszej, kiedy chłop na wolnym rynku mógł iść
    do kowala wyrwać ząb, o ile sprzedał dość kalarepy żeby miał za co?

    > Poczytaj sobie o niemczech za czasów gdy rządzili ordoliberałowie, o UK
    > za p. Thatcher o usa za Reagana ale też dużo wcześniej za czasów ich
    > największego rozwoju.

    No, UK do dziś zmaga się z reformami pani Thatcher i pokoleniami
    bezrobotnych, którym obiecała zasiłki po zamknięciu kopalń.

    > A teraz uważaj...
    > Pokaż mi kraj, który swój największy rozwój gospodarczy zawdzięcza...
    > socjalizmowi :-DD
    >
    > Bo takie który socjalizm dobija to mamy dziś całą europę i usa zresztą też.

    Socjalizm dobija Europę i USA powiadasz? Oh jej, strasznie się w tych
    Niemczech dzieje, bieda aż piszczy. Norwegowie ponoć masowo umierają z
    głodu, nic im po zapłaceniu tych wysokich podatków na życie nie zostaje.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net