  • Data: 2012-06-22 15:04:57
    Temat: Re: [OT] Ken Rockwell i SUV-y FUT: pl.misc.samochody
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil wrote:
    > Co ciekawsze, winą za sporą część obrażeń autor obarcza pasażerów
    > wypadających z samochodu podczas dachowania. Nie trzeba Einsteina,
    > żeby połączyć to z niezapiętymi pasami, a nie modelem pojazdu... ;-)

    a teraz proste pytanie, jaki samochó sie łątwiej wyraca? stosunkowo niski
    zwykły samochód czy wysoki i dość smukły SUV.

    jak tam wyczytałem gdzieś zę SUVy wywalaja sie w sytuacjach gdzie normlany
    smachód ni zaliczyłby jeszcze dachowania, co wydaję sie sensowne.

    ciekawe znalezione w sieci...

    http://www.piotrwachowski.com/lawyer-attorney-170756
    3.html

    z tego wynika że coś jest na rzeczy i to od dawna... dalej pisze o tym
    że test łosia w SUVie zwykle może sie skończyć wywrotką co nei zdarza si
    raczej w normalnym niskim samochodzie.