  • Data: 2013-03-27 00:01:50
    Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    4

    > No i brawo dla tego klienta. Czyli nie wszyscy jęczą na usenecie
    > - niektórzy coś naprawdę robią.

    Ten miał akurat dość czasu i uporu by przebrnąć przez całą procedurę.
    Zawzięty bezrobotny? Bo większość ludzi zaklnie pod nosem i nie będzie
    się szarpać o 200-300 zł.

    > Kara przyznana przez urząd to nie jest jakiś wyrok dla firmy
    > albo wskazanie, że jej działanie jest godne pogardy.

    Jak najbardziej jest. Po pierwsze zakwestionowane klauzule są skuteczne
    we wszystkich tego rodzaju przypadkach (a nie tylko w indywidualnej
    sprawie jak typowy wyrok sądowy), dwa że jeśli już doszło do nałożenia
    kary i wzruszenia klauzul jako naruszających ZBIOROWE INTERESY
    KONSUMENTÓW to postępowanie przedsiębiorcy było nie w porządku
    (lub "godne pogardy" jak tam piszesz).

    > To po prostu kara za coś.

    O skutkach powszechnie obowiązujących. Ilu wcześniej ludzi dotknęły
    skutki takich praktyk, a nie mieli dość czasu czy samozaparcia by
    przejść całą procedurę to nic?

    > Czy mandat za przekroczenie prędkości skreśla w Twoich oczach kierowcę?

    Co ma piernik do wiatraka - to wykroczenie indywidualne, a jak widzę
    "wariatów" pędzących ~200 km/h po zwykłych krajówkach (tych lepszych po
    remoncie z EU pieniędzy), to rzeczywiście mam wątpliwości co do ich
    stanu psychicznego i czy powinni posiadać prawo jazdy.

    > Kary płaci mnóstwo firm i bardzo łatwo jest jakąś dostać (od UOKiK,
    > KNF, PISu itp). To jest NORMALNE.

    Nie, stosowanie praktyk zakwestionoanych skutecznie przez UOKiK to nie
    jest normalne. Jak ktoś uważa że to jest normalne, to wyraźnie
    przyzwyczaił się do PL standardów handlu z lat 80. XXw.

    > Jaki to ma związek z jakością obsługi klienta?

    Bezpośredni.

    > Pewnie żaden. Ludzie w Morele albo źle zinterpretowali ustawę albo postanowili
    zaryzykować.
    > Nie udało się, karę zapłacili, regulamin zmienili. Świat się kręci,
    > gramy dalej.

    I uważasz że "wyślizganie" wcześniej n-ilości klientów jest OK?
    Udało się z tymi frajerami, spróbujemy z czymś innym, świat się kręci w
    PL "byznesie".

    --
    /MB