  • Data: 2013-04-03 14:21:13
    Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 30 Mar 2013, Michal wrote:

> [...]
    > pofatygowałem się do pracownika a potem chyba kierowniczki sklepu/zmiany)
    > - otóż na stronie Euro jest 3 lata, ale Euro przyjmuje reklamacje tylko
    > przez 2 lata (bo krócej w obrocie konsumenckim nie może - klient zareklamuje
    > wtedy w innym trybie) i po upływie 2 lat, a przed upływem 3 lat TO KUPUJĄCY
    > ma odesłać na swoją rękę i koszt dysk do (uwaga: producenta, nawet nie do PL
    > dystrybutora którym jest ABC Data). Tak przynajmniej twierdzą pracownicy
    > sklepu i w kontekście odmowy wystawienia dokumentu gwarancji ma to ręce

    Ale co chcesz, jeśli jest to gwarancja producenta właśnie?

    > Teraz przestajesz się dziwić dlaczego nie chcą
    > wystawiać pisemnej gwarancji?

    Przecież nikt się temu nie dziwił.
    AFAIK.
    Sprzedawca *może* udzielić *własnej* gwarancji, którą załatwi poprzez
    gwarancję producenta, ale obowiązku nie ma.
    Również wtedy nie ma obowiązku pokrywania opłat za przesyłki, to już
    wg ustaleń (z gwarancji).

    I owszem, nikt nie broni Ci dobierać sobie warunków gwarancji
    wg propozycji sprzedawców :)

    pzdr, Gotfryd