  • Data: 2013-03-24 19:29:46
    Temat: Re: [OT] Jaki sklep komputerowy polecacie?
    Od: Kosu <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-03-24, Michal <s...@d...mailexpire.com> wrote:
    > Drugi Crucial M4 64 GB zamawiałem dla siebie w grudniu 2011 r. -
    > gwarancję wystawiano tylko na 2 lata, przez to zrezygnowałem z zakupu
    > i wziąłem 830 Samsunga. Te niestety już skończyły się praktycznie i za
    > te 269 zł zaryzykowałem ponownie 64GB M4 - zobaczę przy odbiorze czy to
    > upieranie się przy 2 latach gwarancji to jakaś fanaberia lokalnego
    > oddziału Euro, czy jakaś prawidłowość.

    Bardzo dziwi mnie Twój przypadek - nie potrafię ani ocenić
    ani się ustosunkować.

    Z drugiej strony jestem wręcz zachwycony :D. Tyle problemów ze sklepem,
    a Ty nadal robisz tam zakupy (i to ten sam artykuł właściwie).
    Przez pół wątku niektórzy twierdzą, że zła opinia odstrasza klientów,
    a ja odpowiada, że kryterium zakupu i tak jest cena i łatwa dostępność.
    :P

    Co do Euro - reklamowałem tam dawno temu jakiś odkurzacz czy coś.
    Wymienili szybko, ale powiedzmy sobie szczerze: odkurzacz za 300 zł,
    czyli trochę ponad koszt 1 dnia pracownika, a awaria była i tak
    ewidentna, więc prędzej czy później daliby mi nowy.

    Z tym GTX570 twórcy wątku jest jednak problem. Karta już nie jest
    produkowana. Trudno oczekiwać, że wymienią na taką samą. Ja bym
    to od razu skierował na jakąś drogę ugodową (dzisiejsza karta
    o podobnych parametrach lub gotówka).

    A jeśli ktoś narzeka na Morele.net lub Euro, to chyba naprawdę mało
    w życiu doświadczył :D.
    Ja kiedyś miałem batalię z firmą Terra.com. Trwało to miesiąc,
    a sprzedawcy wyglądali tak, że bałem się używać mocnych argumentów,
    bo mieszkałem niedaleko. :P

    pozdrawiam,
    Kosu