  • Data: 2014-03-18 00:33:55
    Temat: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Od: Adam Jurkiewicz <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-17 22:36, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale z czego pochodziły te nazwy plików. Bo ja nie spotkałem w
    > normalnych urządzeniach czegoś takiego.

    Na 100% któreś starsze Nokie, spróbuję wygrzebać bo nie mam
    teraz pod ręką.

    > Dla zgodności. Nigdy nie widziałem potrzeby nadawania plikom nazw
    > na podstawie daty i czasu.

    Na przykład dlatego, że w standardowej nazwie xxx_0001 licznik się
    przekręca.

    > Przy FTPie zawsze jest zaorane. Dlatego są narzędzia, które potrafią
    > przywracać z EXIF. O ile użytkownik ustawił poprawnie datę i czas
    > w urządzeniu... I tego nie przeskoczysz.

    Nie wyobrażam sobie katalogowania bez takiego narzędzia (JpgTime),
    tylko muszę tracić na to czas bo ktoś to zlewa...

    > Czniam na to.

    Nie masz z tym styczności, jestem w stanie to zrozumieć ;)

    > Nie - SE miała moja żona i tam nie było takich nazw plików.

    A ja miałem i mam bo to moje ulubione telefony były, a tu dowód
    K750i:

    https://www.wuala.com/public_data/photos/misc/k750i-
    names.jpg/?key=sworduke

    > Ale to wynika z nadmiaru fantazji.

    To wynika wyłącznie z buractwa programisty.

    > Nie prościej IMG_9999.JPG?

    Mam sobie tak nazywać mp3's? ;)

    --
    Adam