  • Data: 2014-03-18 01:18:59
    Temat: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Adam,

    Tuesday, March 18, 2014, 12:33:55 AM, you wrote:

    > Na 100% któreś starsze Nokie, spróbuję wygrzebać bo nie mam
    > teraz pod ręką.

    Ale miej pretensje do producenta, że wymyśla jakieś cudactwa zamiast
    normalnego licznika.

    > Na przykład dlatego, że w standardowej nazwie xxx_0001 licznik się
    > przekręca.

    No i co z tego? Trzymasz 10000 zdjęć w jednym folderze? Po co?

    > Nie wyobrażam sobie katalogowania bez takiego narzędzia (JpgTime),
    > tylko muszę tracić na to czas bo ktoś to zlewa...

    Ja dzielę na foldery oznaczone datą przy imporcie - po co mi jeszcze
    data w nazwie pliku?

    > Nie masz z tym styczności, jestem w stanie to zrozumieć ;)

    Ale po co mam mieć, skoro wszystkie urządzenia, które są wokół mnie
    używają standardowych nazw w formacie 8.3

    > A ja miałem i mam bo to moje ulubione telefony były, a tu dowód
    > K750i:
    > https://www.wuala.com/public_data/photos/misc/k750i-
    names.jpg/?key=sworduke

    Ale mówimy o zdjęciach - niedawno zrzucałem z K770i i nie zauważyłem
    jakiś cudów z nazwami.

    > To wynika wyłącznie z buractwa programisty.

    To idź mu daj w mordę.

    > Mam sobie tak nazywać mp3's? ;)

    Skoro lubisz... Rozmawiamy o zdjęciach a nie plikach muzycznych.

    --
    Best regards,
    RoMan