  • Data: 2014-03-18 16:41:36
    Temat: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-17 23:41, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Czy ja dobrze rozumiem, że skoro "soft z płyty" jest be, to głownym
    > winowajcą jest soft na dysku, inaczej mówiąc "ten system operacyjny"?

    Tak. W przypadku skanerow MS nie dostarcza żadnego spójnego rozwiązania.
    Efekty jak widać: discopolowe aplikacje o miernej jakości łatające braki
    w systemie. Chaos, burdel i cutting edge.

    > Gdy jeszcze programowałem w Fortranie, bardzo podobał mi się fakt, że
    > kod stukam na takich samych kartach Holleritha, jakich używano prawie
    > sto lat wcześniej. Czy można było to wtedy robić na jakichś innych
    > kartach? Pewnie tak, może nawet dałoby się wymyślic lepsze dziurki.

    Problem w FACie polega na tym że gdyby analogia była kompetna miabyć
    dzisiaj do dyspozycji cała talię kart: takie co mają 12 dziurek, takie
    co 16, takie co 32 (oraz takie co mają doklejone obok kilka innych zeby
    weszły większe napisy) i takie co 64, ale te maja zazwyczaj dziurki
    chaotycznie ustawione (brak specyfikacji). Postęp znaczy się. Możesz
    *wybrać* jaką technologię kart perforowanych użyć. Czyż to nie wspaniałe?

    > Z istniejących rozwiązań wybrano to, które jest najlepsze

    IT nie wybiera najlepszych rozwiązań. Nie znam ani jednego przykładu
    najlepszości technologicznej od strzału. Znam za to cała masę
    najekonomiczności oraz sporą ilość zwykłych zbiegow okoliczności.

    > ??? To znowu jakieś podchwytliwe pytanie?! Aż-żem wpadł w osłupienie,
    > wdusiłem więc w dziurę USB pierwszego napotkanego pendrajwa, akurat
    > była na nim muzyka, zapuściłem i jąłem na niego i z niego kopiować,
    > pliki, wte i nazad. Gra w najlepsze, a pliki śmigają. Więc ja mogę.
    > TAK! A że głupi ludzie z IT nie mogą -- co ja na to poradzę?

    A widziałes kiedyś pendrive z którego można puszczać muzykę? Hint: ma
    dodatkowe dziurki i przyciski. O *TAKI* pendrive chodzi. Czasem to
    nazywają playerem mp3.