  • Data: 2014-03-18 16:20:34
    Temat: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Od: Adam Jurkiewicz <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-18 01:18, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Ale miej pretensje do producenta, że wymyśla jakieś cudactwa zamiast
    > normalnego licznika.

    No to właśnie mam :)

    > No i co z tego? Trzymasz 10000 zdjęć w jednym folderze? Po co?

    Na pewno nie widziałeś jak różnej maści osobniki trzymają swoje
    zdjęcia, a wszystko przez "genialne" programy "zarządzającao/
    katalogujące" oraz, te które zrzucają/synchronizują dane z komórek.

    Wyobraź sobie inny scenariusz, całkiem przyziemny, nagminny wręcz.
    Większość osób, dla których komputer jest magicznym pudełkiem,
    a obsługa plików przewyższa ich zdolności umysłowe zrzucają
    na dysk zdjęcia gdzie popadnie. Bez ładu i składu, w super
    porozpierdzielanej i zagnieżdżonej strukturze pod/katalogów
    z nawernictwem typu aaa, zdj, fotki, aparat111, fot5, 01,
    dla zuzi, nowe, stare, nokia, dupa, itd, itp. W tym całym
    bagnie znajdują się dziesiątki zdublowanych zdjęć i do tego
    również z poprzekręcanym licznikiem oraz rozpierdzielonymi
    datami.

    Ten cały syf trzeba ogarnąć, przesortować, usunąć duplikaty
    i naprawić czasy - wesołych świąt. Polecam się kiedyś pobawić,
    naprawdę jest to wyzwanie. A gdyby pliki miały unikalne nazwy
    to mogę to pozamiatać w kilku/nastu operacjach przez M-RT,
    który już był wspomniany.

    > Ja dzielę na foldery oznaczone datą przy imporcie - po co mi
    > jeszcze data w nazwie pliku?

    Ja też tak dzielę, ale nie każdy.

    > To idź mu daj w mordę.

    Podejrzewam, że te osobniki są niereformowalne, nawet po tego typu
    zabiegach...

    > Skoro lubisz... Rozmawiamy o zdjęciach a nie plikach muzycznych.

    Obiecana Nokija:

    https://www.wuala.com/public_data/photos/misc/6610i-
    names.jpg/?key=sworduke

    --