    From: Adam Jurkiewicz <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Date: Mon, 17 Mar 2014 20:47:05 +0100
    <lg1lua$4qv$1@node1.news.atman.pl> <1bplbp67l8q10$.dlg@badworm.pl>
    <lg2cjq$ila$1@node2.news.atman.pl> <lg2dr4$tha$1@node1.news.atman.pl>
    <lg2emu$kpd$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <lg2p7g$kf$1@node2.news.atman.pl> <lg4506$ljf$1@node1.news.atman.pl>
    <rqvxnxu3txjr$.zhf5quc6mti1$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <5326dc40$0$2247$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lg6sm4$sdi$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <lg76i3$6up$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>

    On 2014-03-17 17:29, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Co chcesz kodować w nazwie składającej się z "IMG_" i 4 cyfr?
    > Lub "DSCF" i 4 cyfr? I co ma się rozjechać?

    Mówimy o poniższym nazewnictwie.

    zdjęcie1.jpg
    Zdjęcie 001.jpg
    Nagranie (2).amr

    Nie raz dostałem nośnik z danymi gdzie system w ogóle nie chciał
    tego pliku odczytać bo był w postaci 'zdj*cie1.jpg' co kończyło
    się stosowaniem kolejnego toola do naprawy nazw w FS.

    Nazwa powinna zawierać datę i czas w nazwie ewentualnie jakiś
    index, a nie bezsensowne oznaczenia typu 8.3. Kupuję aparat za
    konkretne $ i nie ma takiej opcji do wyboru, why?

    > Mamy rok 2014 a nie 1990. Mam nadzieję, że po ostatnim
    > zasysaniu 16GB RE nie będę już musiał do końca życia
    > korzystać z FTP. Datę mam w nazwie foldera a jak będę
    > potrzebował większą dokładność, to sięgnę do EXIF.

    Ludzie pchają FTPem i tego nie przeskoczysz. Ja dostaję np.
    zdjęcia od znajomych, które na dzień dobry mają zaorane czas
    i datę. Nie jestem w stanie ogarnąć, w którym punkcie to się
    dzieje skoro zrzut teoretycznie następuje karta -> pen.

    > Stosowanie idiotycznych nazw plików dotyczy marginesu urządzeń.
    > Nieistotnego marginesu.

    Na tyle istotne, że takie pliki krążą po świecie.

    > Możesz mi podać, co za urządzenia stosują krzaki w nazwach plików?

    Nie podam Ci zbyt wiele ponieważ nie posiadam tych urządzeń na
    biurku. Na pewno nazwy kaszanią starsze wersje mojej "ulubionej"
    Nokii (na to coś mam alergię) i SE.

    Podczas przenoszenia danych (np mp3) pomiędzy PC, telefonem, CD do
    radia samochodowego dzieją dosyć śmieszne rzeczy jeśli w nazwie
    znajdują się: dodatkowe kropki, nawiasy, spacje, pl litery itp.

    --
    Adam