  • Data: 2014-03-17 22:28:41
    Temat: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-03-17 21:40, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Nie, dlaczego?

    Bo to jest ten "soft z płyty". Najczęsciej coś niesłychanie
    upierdliwego, co przypomina funkcjami wspłczesne Twainy: kolorowe,
    migające, powolne i niedziałające, czasem z GPFem. Soft pisany przez
    firmy od aparatów jest w ogolności kiepskiej jakości, ale za to z
    "bajerami". Jaki odbiorca taki soft, zapewne.

    > Najlepsze z istniejących.

    Aaaa, więc nie najlepsze a jedynie istniejace. Bo jedyne, więc
    najlepsze. A no tak, w sumie się zgadza, masz rację.

    > Jeśli by miało się w to miejsce pojawić nowe
    > cóś, zrobione specjalnie do aparatów, to nawet jeśli będzie lepsze, to
    > będzie gorsze (dokładnie tak).

    Czas na to był 15 lat temu. Mniej więcej, jak aparaty cyfrowe i pendrive
    pojawiły się na rynku. Wtedy monopol jak to zwykle bywa wybrał
    rozwiązanie "najlepsze" z którym się męczymy.

    Jak to możliwe że w 21w nie mogę jednocześnie dodawać plików do pendrive
    i słuchać z niego muzyki? JAK! Przeciez nie można aż tak spierd... to
    nie jest możliwe, nie ma aż tak głupich ludzi w IT...