  • Data: 2015-09-12 12:18:24
    Temat: Re: [OT] Duża kasa i kiepski wynik - dlaczego?
    Od: "AK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał:

    > Oba narzedzia są najbardziej niskopoziome jak tylko się da bez utraty kontroli.
    Spokojnie będa
    > konkurować z dowolnie starymi językami i produkowac kod o znakomitej jakości
    podobnie jak dowolne
    > stare narzedzia.

    Tak ? To poczytaj sobie o Simuli67.
    Moze Ci te dwa ++ z oczu opadna :)

    > Nie da się być mało czułym na przypadek kiedy dane nie mieszczą się w pamięci. To
    zawsze generuje
    > kompromisy. Sorry, taki mamy wszechświat.

    Wrzechswiat mamy taki, ze dobry algorytm "przyspiesza" znalezienie
    rozwiazania wykladniczo/potegowo, a sprzet zaledwie liniowo.
    Nie mialbys dzisiejszej automatyki (ogolnie numerycznej analizy
    widmowej) bez metody Cooleya-Tukeya, chocbys mail nei wiem jak
    wydajny sprzet. To tyczy kazdej dzoiedziny informatyki, gdzie
    potrzeby sa neco ambitniejsze niz przemiatanie oknami czy rekordami.

    > Nie. Nie były nowoczesniejsze. Wszystkie algorytmy pracujące na Odrze doskonale
    znamy do dzisiaj.
    > I używamy.

    Tak? . No to wymien (chocby haslowo) kilka tych programow czy
    bibliotek algorytmicznych na Odrze (co to potrafily pracowac
    na tych 32Kw pamieci).

    > Nie masz pojęcia o C++ pisząc tą bzdurę.

    Czlowieku, przestan sie osmeiszac.
    W C++ piszę od 25 lat, a po przesiadce na PC-ty bylem
    zmuszony napisac cala bibliotke standardowa w ASM 80x86
    aby moc _cokolwiek_ zdzialac na na nich, gdyz "super kompilatory"
    tego super jezyka mialy pelno bykow skutkujacych praca programow
    24/24 (czyli 24min/2h).
    Nie ucz wiec "ojca dzieci robic" :)

    PS: Moze i jest dzis w srodowisku C++ bardzo wielu dobrych w numeryce/algorytmice
    ludzi, ale _napewno_ Ty do nich nie nalezysz. nie masz _najmniejszego pojecia_
    o rzeczach ktore krytykujesz/dyskredytujesz.

    AK

    ---
    Avast.