  • Data: 2011-05-10 21:16:54
    Temat: Re: [OT] Atmega FAT karta SD
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > To coś się nazywa obliczenia i niekoniecznie potrzebne jest do edycji
    > tekstu, malowania kresek w paincie czy drukowania. W zasadzie
    > zdecydowana większośc komputerów desktopowych na swiecie przeraźliwie
    > nudzi sie.

    Ale mówimy o, z grubsza, roku 1981.

    > Oczywicie niektórzy wolą niebieskie tło i kopiowanie plików, to zrozumiałe.

    Jeśli mają nie cierpiące zwłoki zadania, to wolą.

    > Nie, rozsadni ludzie parli na wytworzenie technologii które pozwalały
    > pracowac komfortowo w trybach graficznych.

    Jak parli? Oflagowali się i palili opony przed urzędem d/s trybów
    graficznych? Czy może pod zarządem którejś z firm od komputerów?
    Nie mieli swojej roboty, że mieli na to czas?

    > Oni wiedzieli że prędzej czy później pokolenie zwoenników CP/M po prostu
    > zakopią w piach. Co prawda paru niedobitków zostało, ale już nie długo.

    A są w ogóle tacy? Nie wiedziałem.

    > Mam nadzieje że ARM szybko skopie zarozumiale dupsko MS na mniejszych
    > maszynach.

    Co do skopania, to mogę nawet się dołożyć do zakupu mocno podkutych butów.

    > Jak ktoś ma peceta z lat 80 do sterowania obrabiarką to może mieć wesoło
    > kupując teraz PC. Ani jednego złacza ISA. Zaryzykuje więc że to żadna
    > róznica bo i tak jest w czarnej dupie i bez dużej kasy może być poważny
    > kłopot.

    Kilka lat temu kupowałem PC z ISA, jakieś 486 chyba. Był sporo droższy
    od tych z PCI-Express, ale to nie były sumy przywodzące na myśl dupę
    (w kolorze dowolnym). Nie sprawdzałem ile się od tego czasu zmieniło,
    ale nie podejrzewam, że jest jakiś dramat.

    --
    Jarek