  • Data: 2011-11-10 13:20:01
    Temat: Re: [ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-10 12:51, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Zobacz definicję FORUM a potem pisz ....

    Doskonale ją znam.

    > Wyręczę cie bo jednak masz problemy:

    Jak na razie to Ty masz problemy i to natury zasadniczej. Jak pisałem
    o wróżeniu z fusów itd. to oczywiście stwierdziłeś, że nie byłem
    na forum, a w ogóle to nie to, tylko inne itd. Jak dostajesz
    przykład z obecnego to oczywiście go przemilczysz, za to będziesz mi
    serwował definicje. Mówiąc krótko bredzisz...

    > Piszemy o forum gdzie informacje z serwisów płatnych w tym z podanego
    > vin-checkera są za FREE i nikt nikomu nie każe płacić.

    No jasne - szczególnie, że różne linki prowadzą do płatnych, a do
    części informacji jest dostęp tyko dla zarejestrowanych i zalogowanych
    osób. Inna sprawa, że linki podawane przez Ciebie są linkami do
    portalu itd. Zresztą tak jak pisał Marcin - są inne metody na
    zwiększanie popularności niż spamowanie w usenecie.