  • Data: 2011-11-10 15:12:04
    Temat: Re: [ONET] do pieca na 8 lat za korektę licznika
    Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Oczywiście, że są - nawet je podałem. Ty im zaprzeczasz.

    No właśnie nic nie podałeś oprócz tego że ktoś napisał ileś tam postów ..

    Ja w pierwszym poście podałem już FAKTY które są niezparzecczalne ale ty
    tego nie widzisz bo żyjesz we słasnym świecie.

    > Nie, Ty podajesz wersję rzeczywistości, która ma pasować do Twoich
    > teorii.

    Fakty to żeczywistość a nie fikcja jak u ciebie.

    > Cóż, zdaje się trzeba będzie słownik uzupełnić.

    prędzej klawiaturę wymienić ..

    > Ja mam 3, ale nie takiej domenie pisałem:

    nie musisz się chwalić...

    > http://sjp.pwn.pl/szukaj/domena
    > 1. <<zakres zainteresowań lub działalności jakiejś osoby, instytucji lub
    > dziedziny wiedzy>>
    > To o czym pisałeś to:
    > 2. <<element adresu internetowego wskazujący na kraj i rodzaj organizacji>>

    wiem ale z trollem ciężko dyskutować ....a to że jesteś trollem sam piszesz
    na swojej stronce ...

    "Nazywam się Artur Maśląg i jestem niedużym trollem, który podobno łysieje.
    "