  • Data: 2009-06-23 11:00:45
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marx wrote:

    > a ile znasz kompaktow z tak duza matryca? Jeden? Dwa?

    Wazne ze wszystkie maja RAWy.

    > a ile znasz wspolczesnych kompaktow ze stopka na lampe? Jeden? Dwa?

    W tej klasie cenowej chyba wszystkie maja stopke, zreszta przy braku
    wbudowaej lampy brak stopki to byłby strzał w drugie kolano.

    > Jakos lustrzanki Canona i Nikona nie maja a bywaja drozsze... ;)

    Lustrzanki C i N maja taka baze obiektywów (w tym stabilizowanych), że taki
    ruch jest dopuszczalny.

    > "Widocznie dział techniczy nie zdazył z na czas z pełnym aparatem" :P

    No ale Panasonicowi brakowało tylko filmów HD, a temu brakuje znacznie
    wiecej.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj