  • Data: 2009-06-23 13:56:15
    Temat: Re: OLYMPUS PEN juz jest !
    Od: kibic <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Cze, 12:55, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@nospam.com>
    wrote:

    > Daj mi spokoj z obracana lampą, to jest temat do gdybania, a i tak pewnie
    > zaden producent tego nie zrobi.

    PEN jest kompatybilny z kazda lampa Olympusa co za tym idzie mozna
    sobie zamontować FL-36 zamiast tej FL-14 i to w tej samej cenie.
    Bedzie odchylana do góry i wszystko na miejscu tyle, że cięższa.
    Jak ktoś potrzebuje tylko lampe i olewa stylistykę to moze sobie kupić
    FL-20 (74gr+2xAA), patrzyłem na allegro, że naprawde duzo taniej. na
    oko widzac że FL-20 jest lepsza do pakowania niż FL-14.

    http://www.euro.com.pl/lampy-blyskowe1,_Olympus.bhtm